Puma навлиза на пазара на умни часовници
Компанията за спортна екипировка Puma ще пусне своя първи умен часовник в партньорство с американския бранд Fossil Group.
Германският производител обяви новия си продукт по време на изложението IFA в Берлин.
Часовникът ще разчита на хардуера на Qualcomm Snapdragon Wear 3100 и операционната система на Google Wear OS, предава CNBC.
Устройството ще се предлага в три различни цвята – черен, бял и жълт, и ще включва екстри, като мониторинг на сърдечния ритъм, GPS, виртуалния асистент на Google и други.
Тъчскрийн часовникът идва с корпус от найлон и алуминий, което, според Puma, прави устройството по-леко, а силиконовата каишка ограничава потенето.
Часовникът е предназначен за атлети, които да го използват по време на тренировките си.
„Радваме се да представим първия си смарт часовник, който олицетворява ДНК-о на марката Puma, показано в нашето облекло и обувки“, казва Адам Петрик, глобален директор Бранд и маркетинг в Puma.
С този ход компанията навлиза на пазар, наситен с редица конкуренти, където доминатори са Apple, Samsung и Fitbit.
Компанията за маркетингови проучвания IDC прогнозира, че близо 92 млн. умни часовници ще бъдат продадени през тази година, като цифрата ще скочи до 132 млн. до 2023 г.
Часовникът на Puma ще дебютира през ноември тази година на цена от 275 долара.
Това е по-ниска цена от топ моделите на Apple Watch Series 4, които струват около 400 долара.
Galaxy Watch на Samsung пък се търгува на цена от около 330 долара.