Докато повечето от нас имат късмета до тях да са колеги, на които може да се разчита, други са в различна ситуация.

Например, има хора, които се чудят защо колегите им, независимо че работят от дълго време заедно, не ги харесват. Това, разбира се, може да се отрази на кариерното им развитие.

В случая не говорим за тормоз в офиса. По-скоро за това, че колегите са учтиви и подхождат с уважение, но въпреки това странят от вас. Каква може да бъде причината да не ви харесват?

Опитвате се да привличате вниманието, като се самокритикувате
Хората, които се самокритикуват неоснователно, за да привлекат вниманието на другите, понякога изпадат в немилост. Те се преструват и това не се нрави. Говорете искрено. Не се правете на скромни.

Говорите вместо да разговаряте
Добър начин да изградите отношения в офиса е като искрено се интересувате от другите – от хората, с които работите. Ако редовно говорите, за да се изкажете, а не слушате другите и не водите разговор, то няма причина да се съмнявате защо другите не ви харесват.

Вие сте нарцис в разговорите. В 80% от случаите говорите за своите си дела, а в 20% слушате другите. Всъщност, трябва да бъде обратното.

Седем навика, по които да разпознаете токсичните хораХроничният негативизъм може буквално да убива и това е доказано научно

Вие сте затворени за чуждата позиция
Тази точка е свързана с предходната. Ако искате да дискутирате нещо, тогава трябва да сте готови да приемете отсрещната позиция. Научете се да проявявате доза толерантност.

Правите нещо друго, вместо да се фокусирате върху разговора
Няма нищо по-дразнещо от това да разговаряте с някого, който междувременно скролва из Facebook. Ако имате навика да развличате вниманието си с други дейности, докато колега разговаря с вас, вие проявявате неуважение. Как да ви харесва?