Над 20 хил. жени са подали молба, за да се превърнат н приятелка на японския милиардер Юсаку Маезава, съобщават от стрийминг услугата AbemaTV, която ще снима документален филм за търсенето на „партньор в живота” му, който ще лети с него до Луната.

Маезава, който ще бъде първият клиент на програмата за космически тъуризъм на SpaceX, вече привлече вниманието към себе си, след като обяви, че ще раздаде 9 млн. долара на случайно избрани негови последователи в Twitter.

Всички кандидатки за участие в шоуто трябва да попълнят въпросник, изследващ дали ще бъдат съвместими с милиардера, който продаде онлайн бизнеса си Zozo Inc на SoftBank Corp през миналата година, предава Reuters.

Сред въпросите изпъкват такива, като „Ако летите на частен самолет, къде ще искате да отидете?” и „Ако Маезава пръдне пред вас, какво ще кажете?”

AbemaTV, подкрепена от агенцията за онлайн реклама CyberAgent и телевизията TV Asahi, е един от каналите, залагащ на риалити програми в Япония.

Участието на Маезава в проекта Full Moon Lovers е начин услугата да привлече трафик от социалните мрежи, таргетирайки по -ладата аудитория, която гледа видео съдържание предимно онлайн, обръщайки гръб на класическата телевизия.

Сред настоящите и бъдеще предавания по AbemaTV попада такова, в което японки получават чуждестранни мъже, които не говорят езика и такова, в което жени ходят на срещи с „принцове”, които са по-млади от тях.

Японският бизнес бавно възприема стрийминг услугите, въпреки че парите на рекламодателите се преместиха в онлайн пространството.

Една от причините е желанието да не се навреди на техните регионалните телевизионни мрежи, които да изгубят аудитория.

Милиардер раздава 9 млн. долара на случайни потребители в TwitterЯпонски милиардер ще раздаде над 9 млн. долара на 1000 потребители в социалната мрежа Twitter за да провери дали парите правят хората по-щастливи.

Обществената телевизия NHK, която беше юридически ограничена да предлага такива услуги, ще пусне своя стрийминг програма през април, след промени в правилата от миналата година.

Риалити предаванията, посветени на любовта, се радват на голям интерес в Япония, след като шоуто Terrace House проправи път за подобни забавления.