20 хил. жени искат да летят до Луната с японски милиардер
Над 20 хил. жени са подали молба, за да се превърнат н приятелка на японския милиардер Юсаку Маезава, съобщават от стрийминг услугата AbemaTV, която ще снима документален филм за търсенето на „партньор в живота” му, който ще лети с него до Луната.
Маезава, който ще бъде първият клиент на програмата за космически тъуризъм на SpaceX, вече привлече вниманието към себе си, след като обяви, че ще раздаде 9 млн. долара на случайно избрани негови последователи в Twitter.
Всички кандидатки за участие в шоуто трябва да попълнят въпросник, изследващ дали ще бъдат съвместими с милиардера, който продаде онлайн бизнеса си Zozo Inc на SoftBank Corp през миналата година, предава Reuters.
Сред въпросите изпъкват такива, като „Ако летите на частен самолет, къде ще искате да отидете?” и „Ако Маезава пръдне пред вас, какво ще кажете?”
AbemaTV, подкрепена от агенцията за онлайн реклама CyberAgent и телевизията TV Asahi, е един от каналите, залагащ на риалити програми в Япония.
Участието на Маезава в проекта Full Moon Lovers е начин услугата да привлече трафик от социалните мрежи, таргетирайки по -ладата аудитория, която гледа видео съдържание предимно онлайн, обръщайки гръб на класическата телевизия.
Сред настоящите и бъдеще предавания по AbemaTV попада такова, в което японки получават чуждестранни мъже, които не говорят езика и такова, в което жени ходят на срещи с „принцове”, които са по-млади от тях.
Японският бизнес бавно възприема стрийминг услугите, въпреки че парите на рекламодателите се преместиха в онлайн пространството.
Една от причините е желанието да не се навреди на техните регионалните телевизионни мрежи, които да изгубят аудитория.
Обществената телевизия NHK, която беше юридически ограничена да предлага такива услуги, ще пусне своя стрийминг програма през април, след промени в правилата от миналата година.
Риалити предаванията, посветени на любовта, се радват на голям интерес в Япония, след като шоуто Terrace House проправи път за подобни забавления.