Как Жан-Шарл Боасе създаде винена империя, обвързана със секса?

Обединявайки френските традиции за производство на вино и американската предприемчивост, Жан-Шарл Боасе създаде един от най-успешните винени бизнеси, чиято стойност Forbes оценява на почти половин милиард долара.
В епохата на #MeToo Боасе обича да пуска двусмислени шеги по време на публични събития и да предлага червено вино с наименованието Restrained – бутилката върви в комплект с кожена сбруя.
Под звъна на чашите със шампанско Жан-Шарл Боасе се обръща към няколкото десетки гости, седящи на дълга маса в заведение в Ню Йорк и иска думата. Винопроизводителят е организирал специална вечеря по мотиви на Тайната вечеря.
Когато на масата се сервират изискани ястия, той разказва за избраното вино към тях. Боасе има навика да произвежда специални бутилки, които имат вълнуваща история.
Сексът несъмнено е една от централните теми по време на подобен тип вечери. Недвусмислените шеги – също. Копринени салфетки с леопардов принт са разположени върху алена кадифена покривка, а таванът е огледален. „Дами, бъдете внимателни, всичко виждам!“ Двойките никога не седят една до друга. Боасе поощрява докосванията.
50-годишният предприемач, заедно със сестра си Натали Боасе, управлява почти 30 винарни в цял свят, включително в Бургундия. Годишните продажби възлизат на около 200 млн. долара. Според консервативната оценка на Forbes компанията струва около 450 млн. долара. Ако активите на Боасе бъдат продадени на търг по отделно, тази цифра със сигурност ще скочи.
По време на своята „Тайна вечеря“ Боасе представя JCB No. 81 - шардоне, чието създаване е вдъхновено през един ден на 1981 г. Тогава той за първи път се увлича по калифорнийските вина. По думите му това се случва по време на пътуване до калифорнийския град Сонома заедно с баба и дядо.
Тогава е само на 11 години. Посещава винарната Buena Vista, основана през 1857 г. Боасе се прибира и казва на сестра си: „Един ден ние ще произвеждаме с теб вино в Калифорния“.
След почти 10 години родителите на Боасе купуват обекти в няколко от престижните райони на Бургундия. Младият предприемач донася със себе си авантюризма и в САЩ. През 1991 г. в Сан Франциско оглавява вносния отдел на семейния бизнес и започва да търси семейни винарни с богата история, за да ги купи.
След придобиването на няколко винарни Боасе има за цел три неща. Първо, всеки винопроизводител да мине към биоземеделие. Второ, повишаване на цените на виното – средно с 30-40%. Трето, виното ще се предлага заедно с останалата колекция от над 600 партньори в цял свят.
8 скрити винарски района по светаВече няма тайни за любителите на виното.
Сред продуктите на Боасе е „Агент 69“ - псевдо-Джеймс Бонд, който размахва меч и спасява жени – и бутилки вино, на разкошни вечери и в няколко рекламни видеа. В дегустационната зала Raymond гостите минават покрай промишлени резервоари и манекени, които висят надолу с главата от червени люлки, облечени с прозрачни сутиени и леопардови клинове.
Боасе печели и от повишеното си либидо. Съвместно със Swarovski JCB той продава колекции от бижутерийни изделия, една от които включва часовници. Има и марка за червено вино, наречена Restrained, която се продава с кожена сбруя.
Партньорите на Боасе казват, че нищо в поведението му не ги смущава. Той не крие какъв е, искрен е и има добри намерения.