За нов, при това голям редизайн на Facebook, информират от Business Insider.

„Новият Facebook”, както е наричан той, все още не е видим за всички потребители, дори и за тези от САЩ.

Само определена група от хора в момента имат възможността да превключат и да видят новостите при една от най-популярните социални мрежи днес.

На преден план се извеждат, както Facebook Watch, или видео съдържанието, така и обявите от Marketplace.

Повече внимание ще се отделя в бъдеще и на съдържанието от Фейсбук групите.

В случай, че решите да тествате новия редизайн на Facebook, след това много лесно може да се върнете към старите си настройки, пишат още от изданието.

В бъдеще потребителите ще имат възможност да избират между светъл и тъмен дизайн. Промени ще настъпят и на личните ни профили в социалната мрежа, която по последни данни се ползва от над 2 милиарда души по света.