А1 с 9 награди на PR Приз 2020
А1 спечели общо 9 награди от най-стария и престижен конкурс за иновативни и ефективни публични комуникации в България – PR Приз, организиран ежегодно от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).
Комуникационните проекти на компанията получиха 5 първи, 1 второ и 3 трети места след писмени и публични представяния на стратегията, тактиките и постигнатите резултати.
Двадесетото издание на конкурса PR Приз „Промените са ни в природата“ се проведе изцяло онлайн при изключително голяма конкуренция, като за наградите на PR общността се състезаваха 74 проекта в 14 конкурсни категории.
Изискването на PR Приз е всяка кампания или проект да е била планирана и осъществена през 2019 година и завършена не по-късно от края на месец март на настоящата година.
Журито отличи „Корпоративни комуникации“ на А1 с първо място и в специалната категория „Най-добър вътрешен комуникационен отдел“ за цялостната работа и постигнатите от екипа резултати.
Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ на А1 България, коментира: "Получихме много награди, но тази е най-ценната за мен, защото е признание за труда на екипа, който стои зад всичките отличени кампании. Още през месец март ние заработихме дистанционно със същия хъс и енергия, и показахме, че сме част от една от най-иновативните и технологични компании в страната.
Важно правило в работата на А1 и на нашия екип е винаги да се стремим да сме първи и най-добри. Отличията ни носят удовлетворение и гордост, но ни изпълват и с още ентусиазъм, нови идеи и амбиции да продължаваме да се развиваме и допринасяме за бизнес целите на А1.“
Кампаниите, с които А1 спечели първи места, са в едни от най-оспорваните категории. „Работа и дигитална солидарност в извънредно положение“ беше победител в категория „Кризисни комуникации“. Проектът беше отличен заради цялостната стратегия и реализация на комуникациите със служителите, клиентите и обществеността през март 2020 година.
В една от най-конкурентните категории в конкурса - „Специално събитие“, А1 спечели с проекта „5G без нито един пострадал гълъб“ – за представянето на възможностите на петото поколение мобилни мрежи по време на финалите на A1 Gaming League и фестивала Aniventure Comic Con.
Комуникационната кампания за новия дигитален портфейл „А1 Wallet – телефонът ти става портфейл!“ спечели първо място в категория „Комуникационен проект за продукт или услуга“, а лансирането на мобилното приложение SmartAD „Гледай реклами с кауза“ победи в категория „Кампания за устойчиво развитие/корпоративна социална отговорност“.
В същата категория проектът за КСО на А1 „Robотим в А1“, част от глобалната инициатива „Гордея се с труда на моите родители“, бе отличен с второ място.
Комуникациите за представяне на новата интерактивна телевизия Xplore TV бяха поставени от журито на трето място в категория „Комуникационен проект за продукт или услуга“.
Трети места на PR Приз 2020 получиха също и кампанията за вътрешни комуникации, свързана с реновацията на централния офис на А1 „Office Sweet Office“ и специалното събитие „Режисьори на успеха“.