Неоторизирана реклама на Burger King се превърна в хит (видео)
Гигантът в бързото хранене Burger King е добре известен, когато става въпрос за реклами и кампании в социалните медии.
Спомняте ли си, когато водеха най-странния разговор в Twitter с Budweiser, който ставаше все по-откачен с всяко съобщение?
А какво ще кажете за рекламата, показваща как ще изглежда сандвичът им след 34 дни, намеквайки, че да си грозен понякога е по-добре в хранителната индустрия?
Този път рекламата не идва от самия Burger King, а от филмовия режисьор Даниел Контур.
Той попада на уебсайта Specbank.com, където открива сценария за неоторизирана реклама, написан от Дан Сорген.
В интервю за Bored Panda Контур казва, че е измислил кратката реклама, за да покаже на какво е способен като филмов режисьор. И хората се влюбват в нея.
След като сценаристът публикува видеото в Reddit, хората твърдят, че това е най-добрата реклама, което са гледали досега.
Първоначално сценарият е написан за Kashi Foods в САЩ. „Тази марка е доста непозната в Европа, затова я смених с друга, която е добре позната на Стария континент, както и в останалия свят,“ посочва Сорген.
Режисьорът решава, че секторът за бързо хранене вероятно е подходящ за тази идея и започна да анализира коя от най-големите марки би избрала този тип реклама. „Burger King изглеждаше най-смелият от всички,“ посочва Контур.
И въпреки че повечето кампании разполагат с огромни бюджети и много ресурси за развитие на идеите си, случаят с тази е малко по-различен.
„Сценарият и идеята вече бяха силни, просто се нуждаехме от много опитен екип и актьорски състав, за да ги изпълним. И за щастие, ние го направихме.“
Има много неща, които стоят зад успешна реклама, но Контур вярва, че идеята е ключова. „Ако идеята зад рекламата не е добра, няма смисъл да я правим.“
В крайна сметка, „най-невероятните произведения и брилянтни идеи са тези, които хората помнят и говорят за тях“.