Скалата чупи рекорди по продажби със собствена марка текила
От ринга до големия екран Дуейн Джонсън е доказал, че може да успява почти навсякъде. Сега Скалата доказва доминацията си и в света на алкохолните напитки.
От Forbes информираха, че продажбите на неговата марка текила Teremana са на път да надхвърлят 300 000 кашона от по 9 бутилки в първата ѝ година. Това са невиждани до този момент цифри на алкохолния пазар за нов продукт. Макар и постигнатото в алкохолната сфера да е невероятно, Джонсън не е удовлетворен.
"Целият ни екип в Teremana и аз сме доста доволни, че марката отбелязва този невероятен успех," казва той пред Forbes. "Ние обаче осъзнаваме, че има още много работа за вършене. Ние градим една марка и това за мен е дългосрочен проект."
Скалата доказва това, като се изявява не само като знаменитост посланик на марката. Той е участвал в създаването на почти всичко около текилата от вкуса и до нейното име, което е комбинация от латинската дума за земя и полинезийската дума "мана" (силен, насочващ дух). Той също държи марката близо до своите корени, като не й позволява да стане прекалено скъп луксозен артикул. Вместо това Джонсън иска да продава качествен вкус на достъпна цена.
"Моята цел с марката Teremana е да създадем текила, която е от най-високо качество и най-важното достъпна за всички. Когато пуснахме марката много хора ми казаха, че съм луд да продавам толкова качествена текила на толкова достъпна цена. Най-важното в моя бизнес обаче са хората, а не печалбата. Затова Teremana винаги ще бъде народната текила."
Неговата продуктова линия в момента включва Blanco, която се продава на дребно на цена от 30 долара и Reposado, която струва 33 долара. Тези цени и популярността на марката увеличиха търсенето й. Сега Джонсън и неговият екип се опитват да останат с едни гърди напред. Те вече имат увереност за справяне с предизвикателствата, защото успяват да задвижат бизнеса си в Мексико въпреки глобалната пандемия.
"На фона на всички предизвикателства през тази година нашият екип в Мексико успя да изгради нови мощности за увеличаване на производството," казва съоснователят Джена Фанан, която смята, че да имаш повече търсене, отколкото предлагане, е добре за една компания.