The New York Times Co обяви, че е придобила срещу неназована седемцифрена сума Wordle - уебсайт с игра на думи, който напоследък се радва на голяма популярност.

Придобиването ще помогне на New York Times да разшири дигиталното си съдържание, тъй като изданието се опитва да постигне целта си от 10 милиона абонати до 2025 г.

Играта тип кръстословица дава възможност да познаете от шест опита тайната дума за деня, като използвате възможно най-малко опити. Всеки ден думата се сменя.

Wordle, която стартира първоначално през октомври и е създадена от бившия софтуерен инженер в Reddit Джош Уордъл, ще продължи да се предлага безплатно, а правилата й няма да бъдат променяни, обявиха от NYT.

Игрите и кръстословиците са ключова част от стратегията на NYT да ангажира своята аудитория в приложенията и уебсайтовете си, тъй като все повече читатели използват мобилните си телефони и таблети за ежедневната си доза новини и развлечения.