Световно известна компания поема безмитните магазини на летище София
Столичното летище сключи договор с Dufry за дейността в търговските зони за период от осем години и половина.
Фирмата беше избрана след международна тръжна процедура и ще управлява общо тринадесет магазина.
Преобразяването на търговската зона на най-голямото международно летище в България е част от концепцията на летищния оператор „СОФ Кънект“ за подобряване на пътническото преживяване.
„Пътуващите през летище София заслужават най-доброто обслужване. Доверихме се на Dufry, защото те са световна компания, която ще осигури високо качество на услугите и ще промени облика на търговските зони. Тази промяна е част от мащабната трансформация на летище София, която вече изпълняваме, каза Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на летище София.
Компанията ще поеме експлоатацията на съществуващите търговски площи на общо 1 433 кв. м, като създаде два нови обекта на Терминал 2. Първият магазин ще бъде с площ 1 800 кв. м, като пътуващите ще преминават директно през него преди да стигнат до полетния си изход. Другият магазин с площ 170 кв. м. е предназначен за пристигащите пътници.
Факти за Европа, които вероятно още не сте чувалиНай-старият населен град в Европа е вцБългария
В обновените търговски площи пътниците ще могат да избират от световно известни марки, нови продукти и ексклузивни предложения. Силен акцент ще бъде поставен в асортимента от български продукти, които отразяват вкуса на страната и запознават гостите на столицата с традициите на България.
В коментар за новия договор Алберто Иглесиас, главен оперативен директор за Средиземноморието, Източна Европа и Близкия изток на избраната компания, заяви: „Dufry се гордее, че бе избрана в тази процедура.
Бихме искали да благодарим на летище София за доверието, което ни гласува. Като водещ световен търговец на дребно в сферата на пътуванията, ние ще използваме нашите обширни познания и опит, за да повишим нивото на услуги при пазаруването на летището за над седемте милиона пътници, които посещават летище София всяка година.
Ключов елемент на новия walk-through магазин ще бъде интегрирането на дигитални технологии.“