TBI Bank с едни от най-добрите депозитни продукти у нас с лихва до 2%
Икономическата несигурност, покачващата се инфлация и ситуацията в Украйна са сред причините, довели до свиване на пазара на срочни депозити в България.
За това допринесоха и въведените от много банки нулеви лихви и такси, които провокираха вложителите да търсят алтернативи за спестяванията си.
На този фон, TBI Bank е една от малкото финансови институции, които все още предлагат положителна доходност на клиентите чрез традиционно изгодните си спестовни продукти.
Новите депозитни предложения на банката са насочени към потребители, които търсят разнообразие от спестовни периоди – както краткосрочни, така и по-дългосрочни, и са с едни от най-добрите лихвени условия у нас , достигащи 2%, съобщават от компанията.
Така в портфолиото на TBI вече има депозити със срочност от 1 до 60 месеца, без такси за откриване, поддръжка и теглене на падеж и без риск за клиентите – средствата до 100 000 евро са защитени от Фонд за гарантиране на влоговете в банките. Спестовните решения на TBI предлагат и допълнителна гъвкъвост, защото няма наказателна такса, ако депозантът се нуждае от средствата си преди падеж и избере предсрочно прекратяване.
След премахването на данъка върху доходите от лихви за местни физически лица това, което клиентите виждат като предложена лихва, е това, което наистина получават.
„Срочните депозити винаги са били най-сигурният спестовен инструмент с предвидима възвръщаемост, която е изключително важна във време на пазарна несигурност и динамика“, заяви старшият вицепрезидент на TBI Bank Лукас Турса.
Лукас Турса, снимка: TBI Bank
„Ние сме познати с едни от най-изгодните лихвени условия на пазарите, на които оперираме и за да продължим да бъдем най-доброто място за спестяванията на нашите клиенти, направихме още една крачка в тази посока. Различните срочности на продуктите ни в комбинация с добрата доходност, която винаги осигуряваме, ще позволят на вложителите частично да смекчат негативните ефекти на очакваната инфлация“, добави той.
За да популяризира новите депозитни предложения, TBI рестартира телевизионната си кампания „Мотивирай спестяванията си“, носител на престижната награда Effie. Целта ѝ е да повдигне въпроса как българите спестяват, колко добре информирани са по темата и обмислят ли всички опции.