Рекламата се променя и това се харесва на японците.

В последно време те са обект на рекламни кампании с 3D екрани.

В оживения квартал Шибуя в Токио минувачите се радват на завладяваща гледка - куче, което скача между билбордове.

Удивителният 3D дисплей принадлежи на Hit - компания, специализирана във външна реклама.

Видеозаписи от търговския район показват гигантско куче порода Акита Ину, което наднича от камбанария. Оттам скача до часовникова кула.

Докато се оглежда какво има навън, към кучето полита фризби с логото на Hit, което то улавя с уста.

Няма как да не се загледате в рекламно съобщение от такъв тип. Мнозина не устояват и вадят телефоните, разпростравайки видяното.

В Шибуя има много светещи билбордове, но 3D дисплеят е новост.

Всички сме свикнали с 2D рекламата, но когато е 3D, тя привлича вниманието на всички, казва местен жител пред информационна агенция AFP.

Кучето на реалистичния дисплей принадлежи към същата порода като Хачико, широко обичания талисман на Шибуя.

Байдън изведе на разходка на плажа новото си кучеПрезидентът на САЩ и първата дама имат две къщи в Делауер и прекарват празничните дни там.

Това не е първият път, в който гигантско 3D животно се появява на билбордове в Япония. През 2021 г. в Шинджуку в Токио беше представена котка, която изглеждаше като жива.

Първоначално тя се появяваше за кратко между рекламни видеа, но толкова се хареса на японците, че днес разполага със собствен акаунт в Twitter.