След месеца на празници, в който вярващите посрещнаха Рамадан и Великден, е време за месеца на бизнеса! Затова и тази година организаторите на Sales Club Conference 2023 са си поставили задачата да създадат един истински празник за предприемачите.

А какво е едно бизнес събитие с подобни амбиции без панел, в който да бъдат обсъдени различните възможности компаниите да извлекат най-доброто в своята индустрия? За да се случи това, на сцената на Sales Club Conference 2023 ще излязат доказани български експерти в сферата на маркетинга и комуникациите.

Боян Москов (InteractiveOrb), Мартин Попов (Interactive Share), Пламен Попов (Acronis), Вилиян Милчев (Print.bg), Владислава Харизанова (Best Brands) и Биляна Георгиeва (Lider.bg) са само част от имената, които ще представят своята визия по различни теми, а модератор на панела ще бъде специалист с дългогодишен опит в организацията на професионални събития – Ивайло Георгиев, създател на ежемесечната инициатива „Нощта на Предприемачите“.

Защо е важно да чуете мнението на експертите?

Всеки предприемач с визия за бъдещето е наясно защо правилната комуникация (без значение дали B2C или B2B) е ключов фактор за просперитета на неговия бранд или проект. Разбирането на тънкостите на този процес и механизмите, чрез които нашата реч може да повлияе върху успешното сключване на всяка голяма или малка сделка, е от изключително значение. Това умение, в комбинация с добре планиран и приложен маркетинг, гарантира успешен старт и системно развитие във всяка една област от свободния пазар.

Как думите за растеж влияят върху нашия бранд? Каква е връзката между успешната комуникация и продажбите? Как се изпращат точните послания към различните видове аудитория? Какво стои в основата на коректната комуникация с нашите служители, клиенти и партньори?

Отговори на всички тези въпроси ще даде Sales Club Conference 2023, която ще събере на едно място панелисти с дългогодишен опит в предприемачеството, готови да разкрият тънкостите на правилната маркетинг стратегия и успешните модели за добро позициониране на пазара.

Кои са лекторите?

Боян Москов е основател на дигитална агенция InteractiveOrb. Екипът му е съставен от 15 души, които управляват рекламни бюджети от над 6 млн. лева на година. Той ще помогне на участниците в конференцията да придобият обширни познания за това как правилно да разпределят финансирането на своите онлайн кампании, за да постигнат максимални продажби с минимално вложение на средства.

Следващият панелист е Мартин Попов – рекламен специалист с близо 20-годишен опит и управител на дигитална агенция Interactive Share. Компанията ежедневно работи с едни от най-изявените и доказани родни брандове, превръщайки интегрираните маркетингови комуникации в печеливши стратегии за българската бизнес екосистема.

Към тях ще се присъедини Пламен Попов, който ще се фокусира върху значението на органичния трафик за онлайн каналите и необходимостта от изграждане на лоялна аудитория.

Разбира се, маркетингът не е нужен само в дигиталната среда. Тази дейност винаги ще има своето приложение и във физическата реалност. Защо продължаваме да произвеждаме и разпространяваме рекламни материали ще коментират Владислава Харизанова и Вилиян Милчев. Те ще разкрият кои и какви са новите продукти, чрез които може да бъде представен един бранд и какво послание отправят те.

За правилното изпълнение на една рекламна стратегия ще говори Вилиян Минчев от Print.bg - експерт с дългогодишен опит, който въпреки бързо развиващата се дигитална среда, успява да запази офлайн рекламата жива и да я наложи като тренд.

За истинската същност на маркетинга ще разкаже Владислава Харизанова, собственик на Best Brands - една от утвърдените рекламни агенции в България с 20-годишна история и корпоративни клиенти от страната и чужбина.

Палитрата от лектори завършва Биляна Георгиева - създател на Lider.bg.

Панелът „Маркетинг и комуникации“ е само един от многото, включени в програмата на тазгодишното издание на Sales Club Conference.