Как пътуват ултрабогатите: Четири тайни, които няма да ви кажат
Те искат жилищата им да са заредени с предпочитаните от тях храни, луксозна вода и напитки, както и с други, по-специфични изисквания
Представете си как затварят Версай, за да се насладите на частна вечеря на свещи.
Това е реалността за ултрабогатите, а хора като Жаклин Сиена Индия я осъществяват.
Тя е основател на Sienna Charles – туристическа агенция, която обслужва богати клиенти, предприемащи пътувания за милиони долари.
Услугите на нейната компания включват годишно ниво от 75 000 долара за неограничени резервации за пътувания и вечери, както и годишна опция от 150 000 долара за добавяне на компонент "начин на живот".
Това включва "организиране на посещения в СПА центрове, наемане на персонал, подпомагане на клиентите за всичко, от което се нуждаят", казва Индия пред The Cut.
Тя споделя някои от тайните на пътуванията на своите ултрабогати клиенти:
1. Пентхаус апартаменти и какво искат мегабогатите
Повечето от клиентите са 55-75-годишни бивши финансови служители в Ню Йорк, но през последните години се наблюдава по-голям интерес от хора в Далас и Лос Анджелис, които работят в сферата на финансите или киното.
Най-новите клиенти са технологични ВИП личности на възраст 40-50 години.
Типичните клиенти на Индия не са чужди на резервирането на хотелски апартаменти за 30 000 долара на вечер, но това става все по-пасивно.
Мегабогатите искат жилищата им да са заредени с предпочитаните от тях храни, луксозна вода и напитки, както и с други, по-специфични изисквания (например място със седем кучешки легла).
"Собственикът е персонализирал всичко, подбрал е персонала си и го е обучил за очаквания, които са извънземни", казва Индия. Всичко това означава, че клиентите ѝ могат "да се отпуснат, защото персоналът знае как да осигури превъзходството им всяка минута".
2. Те не се занимават с багаж
Богатите не се притесняват от таксите за багаж на авиокомпаниите.
От друга страна, те изобщо не си стягат куфарите. Вместо това ги изпращат с кораб, казва Индия.
"Просто сложете етикет на FedEx и той ще пристигне на следващия ден на местоназначението ви", допълва тя.
3. Те не вечерят в луксозни ресторанти
Въпреки че служителите на Sienna Charles познават всички най-добри ресторанти и знаят как да получат невъзможни резервации, много от клиентите ѝ не се хранят навън, когато пътуват.
Именно за това са техните лични готвачи. Те пътуват с клиентите и им помагат да спазват диетата и медицинските или здравословните си цели, казва Индия.
Тя дава пример с клиент, който пътувал до Сан Франциско за две седмици, довел готвача си и само веднъж се хранил навън.
"Той има всички пари на света, но не искаше да ходи в ресторанти със звезди "Мишлен" - казва Индия пред The Cut. "Много от нашите клиенти работят наистина много усилено и е важно да имат последователност и рутина, където и да отидат", допълва тя.
4. Искат уникални преживявания
Ако искате да се срещнете с милиардер това лято, те все по-често заменят типичните туристически дестинации, например Капри с по-уникални преживявания.
"Те обикалят с яхта из Сардиния или отиват на по-малки острови в Сицилия", казва Индия. Понякога клиентите ѝ имат конкретни искания за пътуване, като например да стигнат до Рим в определен срок.
Що се отнася до хората с по-скромни средства, най-добрият съвет на Индия е да стоят далеч от места, където има много знаменитости и инфлуенсъри.