Спайдърмен пуска своя марка безалкохолна бира. И се гордее, че е трезвен
Том Холанд не пие от две години, а сега навлиза на пазара на напитките без високи градуси
Звездата от филмите за Спайдърмен Том Холанд пуска собствена линия безалкохолна бира с марката Bero.
Актьорът отдавна има активна позиция относно алкохолната индустрия, след като през 2022 г. опита режима „Сух януари“ – популярна инициатива на Alcohol Change UK, насърчаваща британците да се въздържат от алкохол през първия месец на годината.
28-годишният актьор говори открито, че след този период е осъзнал колко много алкохолът е повлиял на живота му, припомня Euronews.
„Пиех твърде много. Бях от хората, които не могат да минат само с една бира. Знаех, че от известно време имам проблем“, сподели той пред Forbes в интервю за старта на кампанията.
След като установява, че сухият януари е изненадващо труден, той решава да удължи предизвикателството до февруари.
„Февруари не беше по-лесен. След това направих март и си казах, че ако успея да изкарам шест месеца, без да пия, ще стигна до 1 юни, когато е рожденият ми ден, и ще съм си доказал, че нямам проблем“, казва Холанд.
Когато наближил рожденият му ден, той се чувства по-добре от години насам. Това го вдъхновява да се откаже от алкохола завинаги.
„Беше много трудно, това беше най-трудното нещо, което някога съм правил, и вероятно най-голямото постижение в живота ми. Много съм горд, че днес съм трезвен.“, признава актьорът.
Две години след това решение, той обяви марката безалкохолна бира Bero с помощта на пивоварната Grant Wood. По време на пивоварния процес компанията използва малтозо-отрицателни дрожди, така че бирата да ферментира както обикновено, без малтозните захари да взаимодействат с дрождите и да създават алкохол.
Вече се предлагат три безалкохолни бири: Kingston Golden Pils, Edge Hill Hazy IPA и Noon Wheat. Първите две са своеобразен почит към дома на Холанд в Южен Лондон.
Макар че пазарът на безалкохолна бира има дълъг път преди да достигне нивото на алкохолната си алтернатива, той е постоянно растящ. Миналата година е достигнал около 31,5 млрд. евро и се очаква ръстът да продължи.
Създаването на алкохолни марки не е новост за известните личности. Снуп Дог и Камерън Диаз си имат вино, Райън Рейнолдс – джин, а Кендъл Дженър – текила.
Но Холанд е рядък пример за знаменитост, която не употребява алкохол и създава безалкохолна марка. Така той се присъединява към клуба на Кайли Миноуг с нейното пенливо розе без алкохол, което е огледало на изключително популярното ѝ алкохолно розе Prosecco.