Instagram Reels добавя нова функция, която избира да ви показва видеo съдържание, харесано от вашите приятели. Неприятната новина за много потребители е, че тази функция работи и в двете посоки, което означава, че приятелите ви също ще могат да виждат всеки видеоклип, който харесвате.

„Целта е Instagram да не бъде просто място, където консумирате забавно съдържание, но и пространство, където споделяте това съдържание с приятелите си“, пише ръководителят на Instagram, Адам Мосери, в съобщението си за функцията.

„Добре, значи никога повече няма да харесам Reel“, пише потребител в коментарите под публикацията. „Вече си мисля, че просто искат хората да спрат да използват приложението“, пише друг.

Сега в горния десен ъгъл на видеата можете да забележите профилните снимки на приятелите си с малки сърца в ъгъла. Ако докоснете това поле, имате достъп до раздела „С приятели“. Тук може да видите цялата емисия с видеа, които приятелите ви харесват.

С новата функция може да споделяте и съобщения, което улеснява директното изпращане на съдържанието, което харесвате, до приятел. В крайна сметка Instagram просто рационализира нещо, което много от потребителите вече правят – да изпращат Reel-ове на приятелите си.

Не се притеснявайте, че приятелите ви ще виждат всички видеа, които харесвате. Това не е нещо ново. Ако сте в Instagram от дълго време, може би помните раздела „Следване“, който беше премахнат през 2019 г. Чрез него всеки можеше да наблюдава активността на приятелите си – какво харесват и кого следват.

Ако искате да разберете какви видеа сте споделили по невнимание с приятелите си, можете да отидете в профила си и да щракнете върху иконата на менюто горе вдясно. Изберете „Вашата активност“, след което изберете „Харесвания“. Това ще покаже цялото съдържание, което сте харесали.

Най-новата функция е въведена с цел да задържи потребителите в приложението за по-дълго време, като ги ангажира със съдържание. Платформата също така наскоро замени постовете 1:1 с правоъгълници, подобно на TikTok, както и нов инструмент за редактиране на видео, наречен Edits. Също така платформата увеличи максималната дължина на Reels, като те вече могат да бъдат с продължителност до три минути.