Технологичен срив в Microsoft остави десетки хиляди потребители без достъп до техните имейл акаунти и други програми на Outlook в събота вечер.

„Разследваме проблем, при който потребителите може да не могат да получат достъп до функциите и услугите на Outlook“, съобщи в публикация Microsoft 365 Status, официалният акаунт на Microsoft за услугата 365.

Според Downdetector над 37 000 души са съобщили за прекъсване на Outlook и около 24 000 за прекъсване на услугата 365 на технологичната компания, докато около 150 потребители са съобщили, че акаунтите им в Teams не работят, съобщава CNBC.

Според докладите на Downdetector прекъсванията са били най-силно концентрирани в районите на Ню Йорк, Чикаго и Лос Анджелис.

Потребителите заляха с коментари социалната мрежа X, оплаквайки се от невъзможността да получат достъп до имейлите си в Outlook, което породи опасения за глобален срив в работата на Microsoft.

Технологичният лидер по-късно съобщи на страницата за актуализация на състоянието на услугите, че според тях „всичко е в готовност и работи“. В актуализация на състоянието на Microsoft 365, публикувана в X, компанията заяви, че „потвърждава, че услугата е възстановена“.