Потребителите на Spotify отново се сблъскват с технически затруднения. Над 17 000 души докладват за проблеми със стрийминг платформата в сайта DownDetector, пише Newsshopper. Според данните 69% от оплакванията са свързани с мобилното приложение, 30% - с уеб версията, а само 1% - със самия аудио стрийминг.

Spotify потвърждава за сривовете с кратко съобщение в X: „Знаем, че има проблеми в момента и ги проверяваме!“

Потребителите в социалните мрежи също не останаха без коментари. Един от тях пише: „Spotify сякаш не работи както трябва, или е само при мен?“

А друг добавя:

„Защо Spotify пак не работи, по дяволите?!“

Въпреки че платформата не е обявила официален „срив“, екипът на @SpotifyCares оказва съдействие на засегнатите чрез социалните си канали.

През март Spotify преживява поредица от технически проблеми, които предизвикват недоволството на потребителите. Според данни от stats.fm, между 1 и 9 март са регистрирани над 10 инцидента, включително сривове на Production API и Spotify Web API.

Тези прекъсвания се отразяват на основни функционалности на платформата като възпроизвеждане на музика, търсене и достъп до плейлисти.

Потребителите изразяват недоволството си в социалните мрежи и форуми, като някои дори обмислят преминаване към алтернативни платформи.

Трябва да се отбележи, че Spotify обикновено реагира бързо в подобни ситуации, като предоставя актуализации чрез официалния си акаунт в X.

Въпреки това честотата на тези сривове подчертава необходимостта от по-стабилна инфраструктура, за да се гарантира непрекъснато и качествено потребителско изживяване.