McDonald’s връща маркетинговата си стратегия с 20 години назад
Веригата пуска на пазара детско меню за възрастни, за да привлече нови клиенти от Gen Z и Gen X
&format=webp)
За първи път от 20 години McDonald’s планира да включи емблематични персонажи от менюто си в миналото като Роналд Макдоналд, Гримас, Бърди, Хамбурглер, Капитан Макчийз и Fry Guys в маркетинговата си стратегия.
Засега все още липсват Офицер Биг Мак, Капитан Крук и Роналдс Дог Съндей.
Веригата за бързо хранене обяви, че от 12 август пуска McDonaldland Meal, нещо като Happy Meal за възрастни, което включва Quarter Pounder с сирене или 10 Chicken McNuggets, картофи, сувенир и новия Mt. McDonaldland Shake, чийто вкус е загадка, която компанията насърчава клиентите да разгадаят.
Целта на новата маркетингова кампания е да привлече нови клиенти както от младото поколение Z, така и от по-възрастното X, съобщава Fortune.
„През последните години видяхме как феновете се тълпят около нашите герои, но много от тях, особено младото поколение, не знаят, че това е само върхът на айсберга“, коментира Дженифър Хийлън, вицепрезидент на McDonald's за маркетинг, съдържание и култура в САЩ.
„Това е шанс за нас да предложим на феновете нов, модерен начин да се насладят на този магически свят.“, допълва тя.
Менюто ще включва една от шест колекционерски кутии с пощенски картички, стикери и други, всяка от които е вдъхновена от различните герои през годините.
Рекламната кампания на марката с всички тези персонажи, наречена McDonaldland, датира още от далечната 1971 г.
Затова и завръщането й сега няма да включва само специални менюта.
Веригата за бързо хранене пуска и серия от продукти с марката McDonaldland, вариращи от стикери за куфари до брандирани тениски и шапки.
Серията е създадена в сътрудничество с Pacsun и ще бъде на пазара от 12 август. Друга серия с Away ще бъде пусната в продажба на 18 август, допълва Fortune.