Българската асоциация на рекламодателите (БАР) приключи конкурсната част в 6-ото издание на BAAwards 2019.

Наградените бяха представени вчера на специална церемония в „Рейнбоу Плаза“, и получиха признание за професионализъм в най-високото, четвърто измерение на маркетинга.

Тази година заявките в конкурсите за рекламодатели, комуникационни агенции и студенти, се оценяваха от три съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата: представители на БАР, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение, както и университетски преподаватели.

Съдийските състави определиха следните победители в отделните конкурси и категории на BAAwards2019:

Рекламодатели:

  • Категория: „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“
  • Златна награда:

    Върнете си съня, за който мечтаете - Санофи България

    Сребърна награда:

    Българско пиво по британска рецепта - Загорка IPA

  • Категория: „Иновация в продукт или услуга“
  • Златна награда:

    Свежите супергерои - Кауфланд България ЕООД енд Ко Кд

    Сребърна награда:

    Само мажеш и печеш - БЕЛЛА България

  • Категория: „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“
  • Златна награда:

    Геритамин – доказана формула за красота - Актавис ЕАД

    Сребърна награда:

    Dove търси историите на истинската красота - Юниливър

  • Категория: „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“
  • Златна награда:

    Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BULGARIA

    Сребърна награда:

    Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe

    Комуникационни агенции:

  • Категория „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“
  • Златна награда:

    Novanight с тройно действие. Лансираща кампания. – агенция RED LION

    Сребърна награда:

    А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia

  • Категория „Иновация в продукт или услуга“
  • Златна награда:

    Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Consult

  • Категория „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“
  • Златна награда:

    Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog

    Сребърна награда:

    The Great Swap – агенция Маккан София ООД

  • Категория „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“
  • Златна награда:

    Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED

    Сребърна награда:

    Иди, учи и се върни – агенция Маккан София ООД

    Студентските отбори разработваха проекти на тема: „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“.

    Награди спечелиха:

    Златна награда:

    Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова

    Сребърна награда:

    Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска

    Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: „Благодарим на всички участници за рекордните резултати в конкурсите BAAwards 2019. За шеста поредна година те се доказват като истински измерител на професионализма.

    Победителите са пример на младите професионалисти и още едно основание колебаещите се да помислят за кариерна реализация в България. Нетърпеливи сме да споделим ноу-хауто от конкурсите BAAwards 2019 и заедно да очертаем перспективите за развитие на маркетинговите комуникации в страната ни.“

    По-подробна информация за отличените кампании в BAAwards 2019 ще бъде публикувана на сайта на конкурса.