Customer Loyalty Engagement Index е индекс разглеждащ лоялността на клиентите. 15-то издание на изследването класира 528 марки в 79 различни категории.

Лидер в подреждането през 2011 г. е Amazon, изпреварил миналогодишния победител - подразделението Apple за мобилни телефони, както и Facebook, нареден на 3-та позиция.

В челото са още Samsung, подразделението на Apple за компютри и Zappos, компанията продаваща обувки онлайн.

В топ 10 се нареждат още Hyundai, четецът за електронни книги на Amazon Kindle, производителят на текила Patron и козметичната компания Mary Kay.

Познатите у нас Dunkin Donuts, Maybelline и Google се нареждат на 12, 14 и 16-та позиция, а местата от 18 до 20-то се заемат от L'Oreal, LG и Twitter.

МcDonald's е на 26-то място, а Avon - на 36-то.