Coca-Cola е заснела глобалната си реклама за коледните празници в България.

Това съобщава компанията, цитирана от БТА. Видеото се излъчва в над 80 държави по целия свят от началото на ноември.

Телевизионният клип разгръща магията на Коледа със сюжет, изпълнен с примери на приемственост и споделяне на доброто, обясняват от компанията.

Рекламата разкрива и завръщане на един от най-емблематичните елементи на празничните кампании на Coca-Cola - коледния камион.

От компанията припомнят, че той се появява за първи път на телевизионните екрани през 1995 г. и вече повече от четвърт век е асоциация за настъпващите празници.

Те отбелязват още, че скоро ще дадат повече информация и дали коледният камион ще се завърне отново в България.

"Един Дядо Коледа не стига" - се казва в коледната рекламна кампания.

От компанията обясняват, че идеята на видеото е да напомни на хората колко е важно да бъдат по-сърдечни и открити един към друг, и да правят жестове на добро към околните.

137 години по-късно: Рекламите, без които Coca-Cola нямаше да е същатаНа 29 май 1886 г. създателят на напитката Джон Пембъртън я рекламира за първи път

Новата коледна кампания цели да вдъхнови хората да споделят доброто всеки ден, с или без повод - с всяка добра дума, скромен подарък, благородна постъпка или неочакван комплимент, посочват от компанията и добавят, че така подсказват, че всеки един от тези жестове на добро може да разкрие вътрешния Дядо Коледа у човек, защото един Дядо Коледа не стига.