Веригата за бързо хранене KFC се извини за реклама в Австралия, която показва как две момчета гледат гърдите на жена, след като местни активисти призоваха за бойкот на ресторантите, наричайки рекламата „сексистка”, предава Australian Associated Press, цитирани от Reuters.

15-секундното видео показва как млада привлекателна жена оглежда гърдите си на прозорец на паркиран автомобил, използвайки го вместо огледало.

Прозорецът на колата изведнъж се сваля, показвайки, че вътре в колата има две млади момчета, които гледат гърдите на жената.

След кратък смут тя се усмихва и казва „каза ли някой KFC?”.

„Извиняваме се, ако някой е бил засегнат от нашата последна реклама. Намеренията ни не са да представяме стереотипи за жените и младите момчета в негативна светлина”, посочиха от Yum! Brands Inc - компанията, която притежава марката KFC.

Засега не е ясно дали KFC ще свали видеото от канала си в YouTube.

Извинението на KFC дойде, след като организацията Collective Shout порица рекламата, посочвайки, че посланието представлява завръщане към остарели стереотипи, в които жената е представена като обект на сексуално удоволствие за мъжете.

Според говорител на неправителствената организация рекламата представяла фашивата идея, че от момчетата не можело да се очаква нещо по-добро.

От Pepsi до Nivea - няколко епични провала на рекламни кампанииВижте кампаниите, които вече заеха мястото си в пантеона на лошите реклами

Докато акивисти са недоволни от рекламата, то редица потребители в социалните мрежи я нарекоха „забавна”, посочвайки, че не е нужно KFC да се извинява.