OceanGate продължава да рекламира експедиции до останките на "Титаник" на своя уебсайт, съобщава Insider.

Компанията за дълбоководни приключения предлага две мисии до потъналия кораб през юни 2024 г.

В сайта се казва, че експедицията е в ход и потенциалните клиенти трябва да се информират за свободните дати.

В информацията се казва още, че към екипажа може да се присъедини френският водолаз Пол-Анри Наржоле, един от загиналите на борда на "Титан".

Подводницата с петима пътници на борда претърпя имплозия по време на експедицията към останките на "Титаник". Плавателният съд изгуби комуникация с надводния кораб два часа след спускането, след което започна екстремна спасителна операция, припомня Insider.

Секунди преди имплозията: Как и защо Проблемът е, че този конкретен плавателен съд не е попаднал под ничия юрисдикция и може да не е преминал сериозни тестове

Главният изпълнителен директор на OceanGate Стоктън Ръш беше на борда и стана една от петте жертвите на инцидента.

Преди ден властите от бреговата охрана на САЩ съобщиха, че сред останките на "Титан" са открити "предполагаеми" човешки останки.

Представители на OceanGate не отговориха на запитването на Insider за коментар, отправено извън обичайното работно време.

Американски и канадски официални лица продължават да разследват как и защо подводницата се е взривила.

До Космоса преди Миналата година Хамиш Хардинг е летял в Космоса с полет на компанията Blue Origin

Още с изчезването на плавателния съд, бяха изразени сериозни опасения относно безопасността му, а няколко предишни пътници в експедициите разкриха публично какви проблеми е имало на борда.

Мексиканският актьор Алън Естрада заяви, че по време на пътуването му до "Титаник" подводницата е претърпяла повреда в уредите за комуникация.

Съдебно дело от 2018 г. показва, че компанията е била сигнализирана за проблеми с безопасността на подводницата години преди катастрофалната имплозия.

Бивш служител на OceanGate е предупредил, че сигурността на плавателния съд може да бъде застрашена заради неправилни протоколи за "контрол на качеството и безопасност", за които "пътници няма как да знаят", според текста в съдебния иск, цитиран от Insider.