Семейство Кардашиян затвори своя моден бутик, демонстрирайки, че дори знаменитостите не могат да избегнат спада в търговията чрез физически магазини.

Ким Кардашиян Уест и нейните сестри Кортни и Клоуи отвориха своя първи бутик Dash през 2006 година в Калабасас, Калифорния. След това техни магазини се появиха в Лос Анджелис, Маями и Ню Йорк.

Стигна се до там, че брандът получи телевизионно време в собствено риалити на име Dash Dolls, което следеше служителите работещи в един от магазините, пише BBC.

Кардашиян Уест коментира, че решението да затворят бутиците след над десетилетие е било „горчиво”. Тя споделя пред собствения си уебсайт, че Dash е бил „толкова голяма част от нашите животи”, но не дава детайли около причините за закриване на бизнеса.

„Обичахме да управляваме Dahs, но през последните няколко години, всички се развихме в различни посоки”, пише тя.

„Бяхме заети да движим собствените си брандове, както да бъдем майки и да балансираме между работата и нашите семейства. Знаем в сърцата си, че е настъпило времето да продължим напред. Обичаме нашите Dash Dolls и сме благодарни за невероятните спомени”, казва тя.

37-годишната Кардашиян благодари на служителите и клиентите на Dash за подкрепата.

През миналата година, Кардашиян Уест обяви своя нов бранд, чрез който продава козметика и детски дрехи.