Бръсненето може да е скъпо удоволствие и новосъздадената щатска компания Dollar Shave Club се опитва да извлече полза от високите цени на марковите продукти за бръснене.

През миналата седмица беше пуснат сайтът DollarShaveClub.com, където американците могат да се регистрират, да получат безплатна самобръсначка и след това срещу 1, 6 или 9 долара, в зависимост от своя избор, до дома им да бъдат доставяни по 5 ножчета за нея всеки месец.

Ако клиентите решат да преминат към някоя от по-скъпите или пък към по-евтина опция, те получават отново безплатна самобръсначка за новите ножчета.

Компанията се опитва да се възползва от високите цени на марковите продукти и да открадне част от клиентите на установените вече играчи на пазара.

Първата реклама на компанията е забавно видео с основателя й Майкъл Дъбин, чието заснемане е струвало 4 500 долара. След пускането му сайтът на компанията се срива поради огромния интерес, но от Dollar Shave Club успяват да наберат 5 000 абонати в първия ден, а няколко дни по-късно те вече са 12 000.

Следвай ни във Фейсбук