Като част от традиционно силната си рекламна кампания през есента дизайнерът Ралф Лорън е изкупил цялата реклама на приложението на New York Times за iPad за месец септември, информира Mashable.

Като част от рекламната кампания Ралф Лорън ще предостави на читателите безплатен достъп до пет платени секции, ще пусне видео стрийминг и ще представи нов вид реклама за този формат.

Говорител New York Times е заявил, че за първи път приложението ще има един единствен спонсор.

Обикновено рекламодателите в приложението, което беше пуснато през април 2010 г., са шест. От пускането му досега приложението на изданието за iPad е било свалено 2.5 млн. пъти и може да се похвали с 850 000 уникални посетители месечно. От New York Times обаче не разкриват какви са рекламните тарифи за него.

Ралф Лорън обикновено рекламира усилено в New York Times през септември, когато модната индустрия представя новите си есенни колекции.