Провалите са болезнени, но те са почти необходими, ако човек иска да успее. Така че всеки провал трябва да се преодолява, иначе човек никога няма да узнае какво е възможно да се постигне.

Вижте няколко вдъхновяващи цитата от успели предприемачи:

Стив Джобс, съосновател на Apple: "Убеден съм, че около половината от това, което разделя успелите предприемачи от неуспелите, е постоянството."

Макс Левчин, бивш главен технически директор на PayPal: "Най-първата компанията, която основах, фалира със страшна сила. Втората ми компания фалира малко по-скромно, но въпреки това фалира. Третата си фалира както трябва, но всичко беше ок. Възстанових се бързо. Четвъртата ми компания почти не фалира. Петата ми компания беше PayPal."

Рийд Хофман, основател на LinkedIn: "Скачаш от скала и построяваш самолет докато летиш надолу."

Катерина Фейк, съосновател на Flickr: "Хората работят толкова често върху грешното нещо. Да работиш върху правилното нещо е вероятно по-важно, отколкото да работиш здраво."

Пийт Кешмор, основател на Mashable: "Ние наистина се конкурираме със себе си. Нямаме контрол върху това как се представят другите хора."

Джейсън Калаканис, основател и CEO на Mahalo.com: "Няма нещо такова като късмет. Работиш здраво и изучаваш нещата внимателно. Ако го правиш достатъчно време и достатъчно усилено, успяваш."

Ивън Уилямс, съосновател на Twitter : "Бъдете потребители на собствения си продукт. Усъвършенствайте го въз основа на собствените си желания. Не се заблуждавайте обаче, че вие сте потребителят."

Марк Пинкус, основател на Zynga: "Ако нямаш ясна цел, това води до смърт, вследствие на хиляда компромиса."

Майк Мейпълс, управляващ партньор във Floodgate: "Не предприемачът, а бизнесът се проваля. В живота печелиш и губиш. Хватката е да се проваляш агресивно и нещата да не се приемат лично. Няма място за съжаление. Не всичко в този живот е успешно."

Мат Кътс от Google: "Преди няколко години усещах, че съм влязъл в някакъв коловоз. Така реших да последвам великия американски философ Морган Спърлок и да опитам нещо ново в продължение на 30 дни. Идеята всъщност е доста проста. Помислете за нещо, което винаги сте искали да добавите към живота си и опитайте да го направите в следващите 30 дни. Оказва се, че 30 дни са почти достатъчни, за да си създадете нов навик, или да премахнете друг от живота си, като например гледането на новини."

Денис Краули, съосновател на Foursquare: "Ако има нещо, което искате да създадете, но за това все още не съществуват налични технологии, просто намерете най-близкия възможен начин, за да се случи това."

Тони Хсие, съосновател на Zappos: "Не бъдете наперени. Не демонстрирайте показност. Винаги има някой по-добър от вас."

Фред Уилсън, съосновател на Union Square Venture: "Пазарите идват и си заминават. Същото не важи за добрите компании."

Пол Греъм, съосновател на Y Combinator: "Да ръководиш стартъп компания е все едно постоянно да те удрят с юмрук в лицето, но да работиш за голяма компания е все едно да те изтезават по метода waterboarding (който симулира удавяне)."