Клиповете с ледената кофа може да се струваха досадни на едни, но те събраха над 95 млн. долара за асоциацията ALS Association.

Над 6 милиона клипа на хора, заливащи се с ледена вода, бяха качени в социалните мрежи.

След такава успешна кампания идва и нова инициатива – селфи след събуждане. Предстои да видим дали тя ще набере популярност като ледената кофа.

За какво става дума? Инициативата е на УНИЦЕФ и се нарича #WakeUpCall. Правите си снимка след събуждане и я качвате в мрежата, като дарявате 5 паунда за УНИЦЕФ. Целта е да се съберат пари за децата на Сирия, които растат в условия на военен конфликт. Този, който качва снимката, дарява парите и номинира трима свои приятели да направят същото.

Подобна кампания имаше преди време във Великобритания. Тя се наричаше селфи без грим и събра 8 милиона паунда за прочувания в борба с рака.

Виж още: Бил Гейтс се заля с ледена кофа

Топ моделът Наоми Кембъл е една от първите известни личности, които откликнаха на номинацията: