5 начина да си съставите по-добър списък със задачи
Независимо дали съставяте плана си за деня в тефтер или в приложение на смартфона, трябва да осъзнавате, че той малко или много диктува ежедневието ви. За да стимулирате продуктивността си, почерпете опит от съветите на екипа на Иванка Тръмп.
1. Определете приоритетите
Първата ви задача сутрин е да седнете пред бюрото и да отбележите Топ 3 или Топ 5 на задачите, които искате да отметнете за деня.
Щом знаете кои са приоритетите, фокусирайте се върху изпълнението им възможно най-бързо. Така остатъкът от деня няма как да ви разсее от отмятането им.
2. Използвайте дигиталните възможности
Свалете си any.do. С това приложение ще можете да следите задачите и крайните срокове. Освен това можете да създавате много списъци за лична употреба, служебна и т.н.
3. Създайте символна система
Ако сте от хората, които обичат да съставят списъци на ръка, това не е никак лошо. Изработете цяла система от символи, с които да маркирате задачите.
Например, използвайте кутийки, точки, тирета и други символи, които отговарят на личните ви възприятия.
4. Започвайте свежо всеки ден
Аманда Стайнбърг, основател на DailyWorth, съставя ежедневния си списък със задачи, базирайки се на това, което е изпълнила или не в предходния ден.
Тя залага на отчитане на приоритетите. Определя написването на списък като малка сутрешна церемония.
5. Използвайте цветове
Дали в тефтер или на мобилно приложение, оцветете всяка една задача.
По този начин ще разполагате със сигнализации, които ще ви помогнат да следите процеса на изпълнение на задачите.