Най-новият ресторант на McDonald's прилича на магазин на Apple
Най-новият ресторант на McDonald's дава смела заявка за това как ще изглежда в бъдеще веригата за бързо хранене.
Миналата седмица McDonald's отвори нов ресторант в Чикаго. Стъклената сграда с площ от 1 765 кв. м прилича повече на магазин на Apple, отколкото на заведение за бързо хранене и това точно е било и намерението на компанията.
"С гордост отваряме вратите на този ресторант, който е символ на това как градим по-добър McDonald's за нашите клиенти и за общностите, в които те живеят," заяви президентът и главен изпълнителен директор на McDonald's Стийв Ийстърбрук, цитиран от Buisness Insider.
Ето как изглежда новото заведение:
Структурата може и да е различна, но златните арки продължават да присъстват в ресторанта, който ще бъде отворен 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата.
Снимка: McDonald's
В ресторанта има електронни табла, където човек може да поръча сам, обслужване по масите, плащане и поръчка през мобилен телефон. Заведението също така ще предлага доставка по домовете, която става все по-често срещана в заведенията на McDonald's в САЩ.
Снимка: McDonald's
Обслужването по масите и повечето възможности за дигитални поръчки са част от „Изживяването на бъдещето“ на McDonald's. В момента близо 5 000 ресторанта от веригата отговарят на изискванията на компанията, а тя планира да трансформира почти всички до 2020 г.
Новият ресторант е пример и за нещо друго, с което McDonald's се опитва да промени имиджа си – устойчивото развитие. В него има над 70 дървета, както и слънчеви панели.
Снимка: McDonald's
Ресторантът е проектиран от Ross Barney Architects. Не всяко заведение на McDonald's ще изглежда толкова стъклено и стилно, но комбинацията от повече технологии, обслужване по масите и фокус върху устойчивото развитие дава представа за това какво иска да предлага гигантът в сферата на бързото хранене в САЩ.