След урагана: Пуерто Рико се превръща в дестинация от бъдещето
Преди да се отправите към Пуерто Рико, има ново приложение, което трябва да изтеглите, за да се възползвате максимално от престоя си на острова.
Създадено от туристическата компания Puerto Rico, My Puerto Rico обединява всички хотели на острова в едно виртуално място. Островът го нарича първото от най-добрите преживявания за пътуващите.
"В гостоприемството си ние често се фокусираме върху разграничаването на хотелите един от друг, но в този случай туристическата компания обединява местата за настаняване, за да удовлетвори всички, които посещават острова", казва главният изпълнителен директор на ALICE - партньорска компания на приложението, Джъстин Ефрон.
Чрез приложението гостите избират хотела, в който се намират, и след това могат да получат достъп до специфичните за него функции.
Пътуващите могат да планират излети, да поискат от портиера съвет, да резервират детегледачка, да направят резервации за вечеря, както да научат за други интересни дейности в Пуерто Рико, посочва T+L.
Една от най-уникалните функции на My Puerto Rico е система за съобщения, която позволява на гостите да комуникират директно с хотелите си чрез приложението или SMS.
Гостите могат да изпратят съобщение до рецепцията, с което да си поръчат румсървиз, повече хавлии до басейна или дори да предупредят за неочаквано ранно или късно пристигане.
Пуерто Рико е в средата на агресивна кампания за връщане на туристите една година след пораженията от урагана Мария. My Puerto Rico е част от идеята островът да бъде позиционират като модерна дестинация от бъдещето.