Само Alibaba го може: 30.8 млрд. долара продажби за 24 часа
Alibaba току-що счупи своя собствен рекорд за продажби в рамките на един ден. Китайският гигант в сферата на онлайн търговията отчете продажби за 30.8 млрд. долара по време на Деня на необвързаните.
Въпреки рекордните продажби, десетото издание на инициативата отчита ръст от 27% спрямо година по-рано спрямо 39% нарастване през 2017 г. и 32 на сто за година по-рано.
В рамките на 24 часа от платформите на Alibaba, включително Tmall, Taobao, AliExpress и Lazada, бяха поръчани 1 милиард продукта от 180 000 бранда, съобщиха оттам.
За сравнение, продажбите в САЩ за 2017 г. по време на Деня на благотворителността, Черния петък и Кибер понеделника са за 14.5 млрд. долара.
Очакванията на анализаторите са, че по време на 5-дневния период около Коледа в САЩ ще се продадат стоки онлайн за 23.4 мрлд. долара.
Денят на необвързаните се оказа благоприятен и за втората по големина платформа в Китай – JD.com, продала стоки за 22.9 млрд. долара от 1 до 11 ноември.
Акциите на Alibaba се търгуваха за последно на 144.85 долара за брой, оценяващо компанията на 372 млрд. долара. Книжата на JD.com завършиха миналата седмица на 21.70 долара.