Списание Sports Illustrated, което отдавна е бижуто в короната на издателския свят, беше продадено за 110 млн. долара на Authentic Brands, която ще опита да си върне инвестицията чрез лицензирането на легендарното име.

Настоящият собственик Meredith Corp. се освобождава от списанието като част от усилията си да продаде заглавията от групата на Time Inc., които не се вписват в нея.

Meredith обаче ще продължи да публикува печатното издание Sports Illustrated и да поддържа уебсайта поне още две години. Компанията също така ще управлява рекламата, видеата и профилите в социалните медии на марката.

Междувременно Authentic Brands ще търси лицензионни сделки, които биха могли да доведат до появата на името на Sports Illustrated върху всичко - от потребителски стоки до услуги за спортни залагания.

“Името на SI и верните почитателит подготвиха почвата за това марката да се превърне в лидер в сферата на лайфстайла и развлекателната индустрия,” заяви главният изпълнителен директор на Authentic Brands Джейми Солтър, цитиран от Bloomberg.

Въпреки това Sports Illustrated все още достига до 175 милиона потребители в САЩ, според Meredith. Компанията придоби заглавието през 2018 г., когато купи Time Inc. След това обяви Time, Fortune и Sports Illustrated за продажба.