Не виждаме пилота в самолета, в който пътуваме, но реално животът ни зависи от него.

Истината е, че те следват влудяващи правила за безопасност и знаят неща, за които пътниците дори не подозират.

Ето няколко споделени от пилотите факти:

Удря ги мълния

Повечето пилоти са го преживели, но самолетите са построени, за да ги поемат. Чувате голям бум и виждате голяма светкавица и това е всичко.

Трябва да седнете отзад, ако винаги ви е студено

Общият въздушен поток във всеки самолет е отпред назад. Така че, ако искате да дишате най-пресния въздух или да не ви бъде прекалено горещо, седнете в предната част. Самолетите обикновено са най-топли отзад.

Турбуленцията не е опасна

Пилотите знаят, че много хора се страхуват от турбуленция, но реално тя не може дa причини катастрофа.

Ако сте нервни, резервирайте сутрешен полет

Нагряването на земята причинява по-неравен въздух и е много по-вероятно да попаднете на гръмотевична буря следобед.

Най-спокойното място за сядане често е над или близо до крилото

Най-турбулентното място за сядане е отзад. Ако сте в средата, сте сравнително стабилни и пътувате гладко.

Има причина да не можете да използвате мобилния си телефон

Това се прави с цел да не се получат смущения в информацията, която пилотът получава от РВД.

Времето на полет е приблизително

Авиокомпаниите дават по-дълго време за пристигане, за да се подсигурят, ако има закъснения. Затова, ако полетът е обявен за 2 часа, реално отнема час и 45 минути.

Постоянно са под натиск да пътуват с по-малко гориво

Авиокомпаниите следят да заредят с гориво, колкото да е достатъчно за полета. Затова, ако има закъснение или гръмотевични бури, а горивото се изчерпва, се търси алтернативно летище.

Никога няма да чуете: Един от нашите двигатели просто отказа

Повечето самолети летят добре с един двигател. Също така никога няма да чуете: „Видимостта е нула.“ Вместо това те ще кажат: „В района на Вашингтон има мъгла.“

Истината е, че са изтощени

Правила за работа налагат да са дежурни 16 часа без почивка. Това е много повече часове от шофьор на камион. И за разлика от шофьора на камион, който може да спре на следващата спирка за почивка, те не могат да спрат на следващия облак.

Няма такова нещо като кацане във вода

Нарича се катастрофа в океана.

Всъщност, завиждат за храната на борда

Понякога авиокомпанията не дава обедни почивки или време за хранене на пилотите. Трябва да забавят полета, ако искат да ядат.

Повечето хора се разболяват след пътуване не заради това, което дишат, а заради това, което докосват

Винаги помнете, че масичката пред седалката и бутонът за регулиране на облегалката не са дезинфекцирани.

Обикновено начинът на кацане е добър показател за уменията на пилота

Така че, ако искате да кажете нещо хубаво на пилот, докато излизате от самолета, кажете „Хубаво кацане“. Те го оценяват.