Нов круизен кораб предлага триетажна писта, инфинити басейни и стъклен мост
Нов кораб на Norwegian Cruise Line ще дебютира следващата година.
Norwegian Viva, който ще се отправи на първото си плаване през юни 2023 г., в момента се строи от италианския корабостроител Fincantieri в Маргера.
Вместо да начертае кораба от нулата, Norwegian взаимства дизайна на Norwegian Prima. Новият круизен лайнер ще включва триетажна писта, инфинити басейни и стъклен мост, който се простира над водата.
Корабът ще побира 3219 гости при двойна заетост, ще е с дължина 294 м и ще тежи 142 500 тона, съобщава Daily Mail. Ще предлага на пътниците и ултра-премиум секция, известна като The Haven.
Зоната с лимитиран достъп, която съществува и на други норвежки кораби, ще включва 107 апартамента, проектирани от италианския дизайнер Пиеро Лисони, както и „обширна“ слънчева палуба, „зашеметяващ“ инфинити басейн и открит спа център със сауна със стъклени стени.
Любителите на адреналина ще харесат състезателната писта Viva Speedway и The Rush and The Drop - 10-етажни пързалки, обявени за „най-бързите сухи пързалки в морето“. Семействата могат да се отправят към детския аквапарк, а любителите на лукса към инфинити басейните, „предназначени да се слеят с океана“ в секцията Infinity Beach.
Tee Time - интерактивно и „технологично потапящо“ мини-голф изживяване, и Galaxy Pavilion – площадка за виртуална реалност, също ще са на разположение на почиващите. Ocean Boulevard пък е открита алея с площ 4 087 квадратни метра, която обгръща целия кораб. Тук е позициониран мостът със стъклено дъно Oceanwalk.
След като пътниците огладнеят, те могат да се отправят към Indulge Food Hall, който е представен за първи път на Norwegian Prima и ще предлага 11 различни вида заведения за хранене. Сред тях са италианският Onda by Scarpetta и мексиканският Los Lobos.
Коръбът ще привлича внимание и отвън. Norwegian Viva ще е с изрисуван корпус, дело на италианския графити художник Мануел Ди Рита, който също така създава дизайна на корпуса на Norwegian Prima.
Круизният лайнер ще започне да плава по средиземноморски маршрути през следващата година, минавайки през южноевропейските пристанищни градове, включително Лисабон, Венеция и Атина. След това той ще се отправи към южните Кариби за зимния сезон.