LinkedIn тества нов продукт за видеореклами по време на стрийминг
Социалната платформа LinkedIn, собственост на Microsoft, заяви, че работи по продукт за видеореклама, който ще позволи на търговците да насочват потребителите докато те гледат съдържание в стрийминг услуги.
Това се случва, след като LinkedIn въведе функции с изкуствен интелект, които помагат на рекламодателите да пишат съдържание, като част от стратегията за разширяване на бизнеса в момент, когато икономическата несигурност засегна рекламните бюджети, пише Reuters.
"Видеорекламите могат да променят начина, по който марките достигат до аудиторията си и я ангажират", казва Пери Прайс, вицепрезидент на маркетинговите решения в LinkedIn.
Приходите на компанията скочиха с 34% до 3,5 млрд. долара миналата година, главно заради силния пазар на труда и продажбите на реклами и абонаменти в областта на набирането на персонал или свързване с потенциални клиенти.
Същевременно, преди месец LinkedIn съобщи, че съкращава 716 работни места. Освен това, в плановете на компанията е спиране на приложението за работа, насочено към Китай.
Другото приложение, наречено InCareers, ще бъде постепенно премахнато до 9 август, заявиха от LinkedIn.
"Въпреки първоначалния ни напредък InCareer се сблъска с ожесточена конкуренция и предизвикателен макроикономически климат, което в крайна сметка ни доведе до решението за прекратяване на услугата", заяви компанията пред потребителите на уебсайта.