Чартърен превозвач предлага уелнес програма на борда. Тейлър Суифт я е пробвала
Вниманието към малкия детайл е ключово – от грижа за кожата и здравословно хранене до специална осветителна система в самолета
Една от водещите компании за чартърни полети с частни самолети – VistaJet, стартира нова уелнес програма, за да направи пътуването на богатите пътници още по-луксозно.
Вниманието към малкия детайл е ключово – от грижа за кожата и здравословно хранене до специална осветителна система в самолета, струващ 75 млн. долара, разказва Business Insider.
Уелнес програмата е разработена така, че домакините на кабината (както се наричат стюардесите в компанията) да наблюдават внимателно нуждите на клиентите и да разчитат всеки от сигналите им.
Кабинните домакини се обучават в ексклузивни училища като Британския институт "Бътлър" и колежа "Норланд" за детегледачки. Така персоналът се научава "как да разчита движенията или действията на хората, за да разбере какви са техните изисквания".
Новите услуги по време на полет включват менюта, съставени от диетолога на VistaJet Джена Дау.
Тя се консултира с пътниците, за да разбере начина им на живот и проследява медицинската им история, за да им състави профил.
Едно от менютата е вдъхновено от нуждите на пилотите от Формула 1 на Ferrari, с които компанията има договор и се нарича "Меню за спортисти с високи постижения". Предлагат се и менютата "Релакс", "Подмладяване" и "Ревитализация".
Д-р Джордан Шлейн, основател на Private Medical, помага за създаването на програмата, пристигайки от Калифорния за дискусията.
Експертът обяснява, че сънят и хидратацията са най-важните неща, които спомагат за доброто протичане на полета. Клиентите на борда могат да получат достъп до уелнес наръчници след полета, съставени от Шлейн, включващи професионални съвети.
VistaJet обслужва предимно ВИП клиенти, но не само пилоти от Формула 1.
Говори се, че неин клиент е и най-горещата музикална звезда Тейлър Суифт, която избягва вниманието на феновете, тъй като летенето с чартърна компания е по-трудно за проследяване.
Певицата вероятно е летяла с VistaJet от Токио до Калифорния на път за Супербоул. Flightradar24 обозначи самолета Bombardier Global 6000 като "The Football Era" във връзка с продължаващото ѝ турне.
По време на The Eras Tour тя е използвала услугите на Global 7500 – най-големият специално конструиран бизнес самолет на пазара, разполагащ с 14 места за пътници.
На борда на Global 7500 има двойно легло в задната част, което прави спането във въздуха много по-лесно, отколкото по време на търговски полет. Спалнята е снабдена с библиотека, както и с етерични масла за сън от компанията за грижа за кожата De Mamiel.
За пътниците има и пижама Bonsoir, кашмирени чорапи и чехли. Всичко е съгласувано с д-р Шлейн, който обяснява колко важно е значението на компресивните чорапи за предотвратяване на дълбока венозна тромбоза по време на дълъг полет.
Едно от нещата, които няма как да получите в търговските полети, е по-ниското налягане в кабината на Global 7500, което е равносилно на дишане на 4 000 фута. Дори най-новите самолети, като 787 Dreamliner на Boeing и Airbus A350, са под налягане до около 6000 фута.
На борда има дори постелка за йога, а пътниците имат достъп до приложения като Headspace за медитация и дишане под ръководството на инструктор.
Светлинната система в салона може да симулира ден през нощта, което помага на пътниците да се приспособят към часовите зони. Седалките Nuage на Bombardier се въртят, имат дълбок наклон и наклонена облегалка за глава.
На борда се предлагат продукти за грижа за кожата от Guerlain. Това е една от най-скъпите козметични марки на пазара, като някои кремове струват около 400 долара.
Продуктите вървят с професионални брошури с ценни съвети за рутинната грижа за кожата. Домакините в салона също са обучени от Guerlain как да съветват и помагат на пътниците.
Между спалнята и основната зона за сядане самолетът разполага и с телевизионна зала. Диванът може да се превърне в още едно двойно легло.
По повод 20-тата си годишнина, освен че стартира уелнес програма, VistaJet въвежда и нови дестинации. Една от тях е Бутан в партньорство с луксозната туристическа агенция Pelorus.
Съоснователят на компанията Джими Карол коментира, че не става въпрос само за местоположението, а и за ефекта от максималното изживяване.
"Достатъчно издръжливи ли сте, за да карате ски с хеликоптер в Антарктида? Готови ли сте да отидете в Бутан и да изкачите тези планини?", пита риторично той.
Въпреки че притежаването на собствен частен самолет може се смята за връх на лукса, логистичните трудности означават, че някои от най-богатите хора в света все още избират чартър, допълва Матео Ати, главен маркетинг директор на VistaJet.
Снимки: Facebook/ VistaJet