„Подай ми капсула за дълголетие“: Дейвид Бекъм изгрява и в уелнес индустрията
В края на ноември компанията за диагностика и генетично тестване Prenetics обяви партньорството си със звездата за новата марка IM8. "Надявам се, че участието ми и последните научни изследвания ще направят продукта уникален“, казва Бекъм
На 49 години Дейвид Бекъм продължава да впечатлява със своята перфектна форма. Бившата футболна звезда изглежда толкова добре, че сякаш би могъл да се завърне на терена като играч на Inter Miami, отбора от MLS, който той съоснова през 2018 г.
Но Бекъм не се ограничава само до спорта. Той все още е активно ангажиран с различни брандове, както винаги е бил по време на процъфтяващата си кариера. През август миналата година той промотира Stella Artois по време на участието си в шоуто Hot Ones, а през ноември пусна нов модел футболни обувки в сътрудничество с Adidas.
Сега Дейвид Бекъм разширява влиянието си в различна, нова посока - здравето и уелнес индустрията.
В края на ноември компанията за диагностика и генетично тестване Prenetics обяви партньорството си със звездата за новата си марка, наречена IM8.
Проектът предлага два основни продукта: Daily Ultimate Essentials (ежедневна добавка за добро здраве) и Daily Ultimate Longevity (капсула за дълголетие).
„Исках да създам нещо, което е универсално решение - един продукт, който да покрива всички критерии“, споделя Бекъм пред Fast Company. „Мисля, че успяхме да постигнем това. Надявам се, че участието ми и последните научни изследвания от водещи експерти ще направят продукта уникален.“
Prenetics, с двойно седалище в Хонконг и Северна Каролина, работи с изключителен екип от учени в консултативния борд на IM8. Сред тях са д-р Джеймс Грийн, бивш главен учен на НАСА, онкологът от клиниката Майо д-р Дон Мусалем, професор Сузан Девкота от Cedars-Sinai и д-р Дейвид Катц, основател на Центъра за изследвания на превенцията в Йейл.
През декември компанията обяви, че провежда изследвания в партньорство с Университета на Оксфорд на борда на Международната космическа станция. Мисията, стартирана с SpaceX CRS-31, цели да изследва ускореното стареене и дълголетието чрез уникалната среда на микрогравитация, която ускорява процесите на клетъчно ниво.
IM8 вече разполага с продукти, преминали 12-седмично рандомизирано клинично изследване от изследователския институт в Сан Франциско. Продуктите са сертифицирани от NSF за спорт, което гарантира липсата на забранени вещества, тежки метали и замърсители в производството им.
Бекъм споделя, че използва същия подход при избора си на бизнес партньорства, какъвто и по време на кариерата си: „Винаги си задавам въпроса: Мога ли да работя с тези хора? Този бранд автентичен ли е за мен? Ако отговорът е „да“, тогава решението е лесно.“
Срещата му с изпълнителния директор на Prenetics, Дани Йеунг, и професор Денис Ло, ръководител на клиничната дивизия, го убеждава, че IM8 е правилният избор. „За да се заема с нещо подобно, е важно да работя с най-добрите хора, които правят иновативни проекти в различни здравни сектори“, казва той.
Какво предлагат продуктите?
Ultimate Essentials е прахообразна добавка с клинично доказани съставки, като CoQ10 за здравето на сърцето и MSM за стави и мускули. Включва и комбинация от пребиотици, пробиотици и постбиотични съединения за оптималното здраве на червата. Освен това съдържа витамини, минерали, антиоксиданти, суперхрани и адаптогени, с вкус на акаи и горски плодове, според съобщенията на бранда.
Ultimate Longevity е капсула, насочена към поддържане на NAD+ нива, които помагат за по-бавното остаряване. Тя включва патентованата технология Cell Rejuvenation Technology 8 (CRT8), тествана в изследвания, провеждани на Международната космическа станция.
Конкуренция на глобалния пазар
Пазарът за хранителни добавки е залят от огромна конкуренция, като е оценен на 152 милиарда долара през 2021 г. и се очаква да достигне 300 милиарда долара до 2028 г. Една от водещите марки в сектора е Athletic Greens, която успява да увеличи приходите си от 160 милиона долара през 2021 г. до 600 милиона долара през 2023 г.
IM8 се позиционира като пряк конкурент, като предлага уникална концепция в червен цвят, контрастиращ със „зелената“ идентичност на AG1. Но Бекъм не разчита само на отличителния дизайн.
„Продуктът трябва да бъде добър - да съдържа всичко необходимо, да е прост и с добър вкус“, казва той. „А когато продуктът е качествен, останалото е лесно.“
Бившата футболна звезда признава, че хората могат да бъдат скептични към продукти, които известни личности представят, но вярва, че неговата автентичност е това, което го отличава от останалите. С 88 милиона последователи в Instagram, той използва социалните мрежи като платформа, за да популяризира IM8.
„Всичко, което публикувам, е автентично и лично от мен. От разговорите за марки до грижата за пилетата ми и правенето на мед - всичко това е част от мен“, споделя той. „Когато представя продукт, хората вярват, че наистина го използвам, защото е точно така.“