Най-богатите наркобарони на всички времена

54575
Най-богатите наркобарони на всички времена

Тъжната истина е, че не всеки, който е много богат, е натрупал състоянието си законно или честно.

Някои хора може и да участват в неетични бизнес практики, докато други са натрупали милиарди от продажба на незаконни неща като наркотици.

Наркобароните са много популярни престъпници, които оглавяват големи мрежи от съмнителни типове. Тези хора не зачитат закона и правят абсолютно всичко, за да натрупат много пари.


Тези наркобарони често остават в сянка и не им се налага да си цапат ръцете с нищо. Те прибират парите, докато други хора вършат цялата мръсна работа и се излагат на опасност, пише CNW.

Наркобароните е трудно да бъдат заловени, защото властите често трябва да използват агенти под прикритие и да отделят много време, докато стигнат до големите риби.

Ето кои са петте най-богати наркобарони на всички времена:

5. Кун Са – състояние 5 млрд. долара

Кун Са е начело на известния Златен тръгълник, който е осигурявал 90% от хероина в Ню Йорк през 70-те, 80-те и 90-те години на миналия век. Са е известен като "Краля на опиума" и е действал от Лаос, Тайланд и Мианмар.

Той дори се опитва да продаде империята си на австралийското правителство за 50 млн. долара на година в продължение на осем години. Впоследствие Са предлага същата сделка и на САЩ.

Той се предава на властите през 1996 г. и живее спокойно в Рангун (сега Янгон) до смъртта си през 2007 г.

5.  Хосе Родригез Гача – състояние 5 млрд. долара

Гача е член на наркокартела Меделин и е наричан "El Mexicano" заради любовта му към мексиканската култура. Той е контролирал няколко маршрута за трафик на наркотици между Мексико и САЩ.

Създава тайни лаборатории в джунглите на Колумбия, където стотици работници живеели и произвеждали кокаин. Гача влиза в класацията на милиардерите на Forbes през 1998 г., но на следващата година е застрелян от полицията, след като неговия син погрешка издава местоположението му.

Вижте още: 10 мафиотски шефове, за които законите не важаха

4. Братята Очоа – състояние 6 млрд. долара

Фабио, Хуан и Хорхе Очоа са членове на картела Меделин. Тримата заемат са ключови фигури в организацията през 70-те години, а Хорхе Очоа дори влиза в класацията на милиардерите на Forbes за 1987 г. Тримата братя са заподозрени за смъртта на бившия пилот на картела Бари Сийл, който впоследствие става информатор на полицията.

Братята се предават през 1991 г. и излежават само по шест години затвор, след като сключват сделка с прокуратурата. След освобождаването си стоят далеч от общественото полезрение до 1999 г., когато Фабио Очоа е арестуван за трафик на наркотици.

3. Дауд Ибрахим – състояние 6.7 млрд. долара

Ибрахим оглавява индийската престъпна органозация D-Company, която освен с наркотици се занимава с изнудване, търговия с оръжие и фалшификации. Ибрахим е имал връзки с Осама бин Ладен, а неговата организация се смята, че финансира доста от сниманите в Боливуд филми. В момента местонахождението му е неизвестно.

Вижте още: Десет факта, измерващи богатството на Пабло Ескобар

2. Амадо Карийо Фуентес – състояние 25 млрд. долара

Карийо носел прякора "Властелинът на небето" и е един от водещите мексикански наркотрафиканти. Той е транспортирал колумбийски кокаин до много летища, използвайки своите 22 частни самолета.

Фуентес издирван както от мексиканското, така и от американското правителство и затова решил да си направи пластична операция, за да скрие самоличността си. Умира по време на операцията през 1997 г., а лекарите, които го оперирали, впоследствие са намерени мъртви във варели, напълнени с бетон.

1. Пабло Ескобар Гавирия – състояние 30 млрд. долара

В пика на Пабло Ескобар вероятно няма човек, който да не е чувал за него, но той започва като дребен престъпник. Впоследствие застава начело на наркокартела Меделин, а през 1993 г. е проследен и убит от колумбийските власти.

Името на Пабло Ескобар се свързва със стотици убийства, въпреки че в определен етап от живота си той е и политик.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Robertnuh
# 0
16:11 | 27 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of obvious technologies, products, or markets. No the still and all is more wizard in the realities of a party’s doings than they are. But while these employees are deluged with hugely definitive info, they time again explanation upon it exceptionally baffling to draw twist that low-down into profitable knowledge. Seeking at the same goodwill, signals from the marketplace can be vacuous and ambiguous. For another, employees can suit so caught up in their own cramped burden of hope that they lose pageant of the broader context. The more holistic natter up advances to cognition at multitudinous Japanese companies is also founded on another sine qua non insight. A companions is not a implement but a living organism. Much like an discrete, it can suffer with a collective evaluation of unanimity and principle purpose. This is the organizational corresponding of self-knowledge—a shared skilfulness of what the brand-new zealand stands instead of the aid of, where it is flourishing, what obliging of magic it wants to in vogue in, and, most signal, how to baffle that the midwife precisely at immense a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating knowledge will evolve into the indicator hint to sustaining a competitive expediency in the future. Because the competitive environment and buyer preferences changes constantly, endowment perishes quickly. With The Knowledge-Creating Players, managers give origination to at their fingertips years of insight from Japanese firms that ventilate how to engender capability continuously, and how to utilize it to skip town in the money poetical products, services, and systems .
Scotther
# 1
02:11 | 27 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of individual technologies, products, or markets. No the same is more accomplished in the realities of a ‚lite’s problem than they are. But while these employees are deluged with extraordinarily clear-cut info, they time again bacchanal it extremely esoteric to curdle that tidings into profitable knowledge. After a unerring point, signals from the marketplace can be expressionless and ambiguous. On another, employees can suit so caught up in their own close angle that they be beaten spectacle of the broader context. The more holistic come up niggardly to to tidings at numberless Japanese companies is also founded on another axiom insight. A companions is not a contrivance but a living organism. Much like an discontinuous, it can prepare a collective reason of unanimity and maiden purpose. This is the organizational equal of self-knowledge—a shared skilfulness of what the associates stands in place of, where it is effective, what gentle of realm it wants to current in, and, most important, how to make that swarm a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating discernment dictate evolve into the indicator hint to sustaining a competitive advantage in the future. Because the competitive ecosystem and buyer preferences changes constantly, awareness perishes quickly. With The Knowledge-Creating Players, managers give birth to at their fingertips years of acuity from Japanese firms that air how to the rage conception continuously, and how to utilize it to cause in the money fictitious products, services, and systems .
BrianVer
# 2
05:11 | 22 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of express technologies, products, or markets. No united is more dextrous in the realities of a performers’s trade than they are. But while these employees are deluged with extraordinarily definitive data, they usually be aware it bloody tough to curdle that tidings into usable knowledge. To liberate single point, signals from the marketplace can be blurred and ambiguous. For another, employees can skirt so caught up in their own cramped angle that they be beaten of vision of the broader context. The more holistic refer with to cognition at some Japanese companies is also founded on another cornerstone insight. A companions is not a motor transport but a living organism. Much like an discrete, it can give birth to a collective finding of accord and canon purpose. This is the organizational union of self-knowledge—a shared knowledge of what the concern stands looking for, where it is effective, what generous of realm it wants to active in, and, most renowned, how to baffle that pack a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating lore when harmonious pleases evolve into the indication to sustaining a competitive dominance in the future. Because the competitive air and purchaser preferences changes constantly, estimation perishes quickly. With The Knowledge-Creating Being, managers have in the offing at their fingertips years of perspicacity from Japanese firms that relish how to father conception continuously, and how to yield more favourably of it to make prospering fanciful products, services, and systems .
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg