Атанас Райков: Сигурността на клиента е свързана с доверието
Сигурността на каналите, гаранцията, че данните и разговорите остават между хората, че няма криптиран канал, е това, което отличава Viber от останалите платформи. Сигурността е много пряко свързана с доверието. Защото клиентът си казва – да, ние получаваме безплатно нещо, но дали то няма да иска всички мои разговори и данни.
Затова нашата мисия е да накараме хората да ни вярват, да знаят, че информацията няма да бъде споделена. Това каза генералният мениджър на Viber за ЦИЕ Атанас Райков в рамките на панел TechНологии във втория ден на форум „Шумът на парите 2018“.
Потребителите трябва да са сигурни, че ние нямаме право да споделяме информацията, че никой не трябва да знае какво правят, с кого разговарят, кога се прибират, какви снимки имат….И се стараем да отговорим на това изискване. От компанията заставаме зад ангажимента за криптиране на данните, за непазене на данни и се стараем да предоставим най – високо ниво на защита, заяви Райков.
Зад нас стои една от най-иновативните японски компании – Rakuten, които са лидери във fintech индустрията, в електронната търговия. Те обработват огромна база данни и затова нивото на защита е много сериозно. Така потребителите са сигурни, че тяхната комуникация е защитена и могат да получат изживяването, което очакват.
Брандът на Rakuten тепърва ще става все по-популярен, а на японски значи „Оптимизъм“, което е и нашата цел – да вдъхнем оптимизъм, посочи експертът.
За нас въвеждането на GDPR беше нещо лесно и логично и ние го въведохме в цял свят безпроблемно. Макар да създава много пречки и сега хиляди бизнеси в Европа да имат проблеми, крайният резултат е повече защита на клиентите, коментира Райков.
Повече информация за Шумът на парите можете да намерите на сайта на събитието или във Фейсбук.
Спонсори на конференцията Шумът на парите през 2018 г. са Първа Инвестиционна банка, CSOFT, Philip Morris, SIRMA Group, Градус, ALCOMET, TBI BANK, Admiral Markets, Qatar Airways, Garitage park, Arco Real Estate, Opel, Residential Park Lozen, Aмерикански университет в България, Юг Маркет и Юг Маркет Фонд Мениджмънт, Пощенска Банка, International Hotel Casino & Tower Suites, Amundi asset management, Сосиете Женерал Експресбанк, Mining.bg и Hotel Rila Borovets.
Организационен партньор на събитието е агенцията за връзки с обществеността United Partners.
Медийни партньори на събитието са Novini.bg, Economic.bg, Kaldata.com, Offnews.com, Imot.bg, ФАКТИ, Businessmap.bg, в. Труд и сп. Икономика.