Awesome Burger – веганският отговор на Nestle

443
Awesome Burger – веганският отговор на Nestle

© Awesome Burger на Sweet Earth

Международният комгломерат за хранителни стоки Nestle стъпва сериозно на пазара на продукти на растителна основа, които имитират вида и вкуса на месото.

Чрез своя бранд Sweet Earth, Nestle пуска в САЩ Awesome Burger и Awesome Grounds – продукти на растителна основа, имитиращи месо.

Тази седмица ще бъде официалният дебют на новите предложения, като през идните седмици се очаква засилване в дистрибуцията, предава Yahoo Finance.

Nestle придоби Sweet Earth през 2017 г. Въпреки че базираната в Калифорния компания не е нова в това поприще, Awesome Burger  е първият ѝ опит за създаване на вегански продукт, който имитира месото.

Awesome Burger се произвежда от протеин, извлечен от грах, който според компанията е истинска протеинова бомба. Конкурентите от Beyond Meat също използват тази култура за веганските си продукти.

Въпреки че Awesome Burger не съдържа ГМО и соя, в него има глутен.

Съоснователят на Sweet Earth Кели Сует коментира, че работи скоро Awesome Burger да се появи във веригата магизини Whole Foods, която се притежава от гиганта Amazon.

Nestle продава вегански бургери на база соя и пшеница в Европа от април тази година чрез бранда си Garden Gourmet, но чрез Awesome Burger компанията прави дългоочакваното си навлизане на американския пазар, където е и голямата битка за подялба на тази нова ниша.

Beyond Meat започва производство на веганско Американската компания за веганско „месо” Beyond Meat ще стартира производство в Европа през следващата година

Nestle е най-голямата компания за храни в света, което означава, че Sweet Earth могат да се ползват от огромния произведствен и дистрибуционен капацитет на конгломерата.

Въпреки че е собственост на Nestle, Кели Сует посочва, че Sweet Earth е способна да оперира като независима фирма.

Компании, като Beyond Meat и Impossible Foods, си партнират с множество бизнеси, включително ресторанти и услуги за доставка на храна, за да разширят предлагането си колкото се може повече.

Beyond Meat си партнира с Dunkin’ Brands, Del Taco, Tim Hortons, Carl’s Jr и други, докато Impossible Foods наскоро пусна съвместно с Burger King веганския бургер Impossible Whopper.

Появи се вегански ETFЕдна инвестиционна фирма се опитва да капитализира от успеха на компаниите за „месо” на растителна основа чрез пускането на нов вегански борсово търгуван фонд (ETF)

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg