От колибата в Мумбай до топ инфлуенсър: Историята на Малиша Харва

© Wikimedia Commons
Преди три години един любопитен американски турист попада в крайбрежен бедняшки квартал в Мумбай и среща малко, усмихнато момиченце.
Днес Малиша Харва е на 15 години, с все така крехка фигура, но и със същата искряща усмивка, а семейството ѝ продължава да живее в колиба на крайбрежната ивица, осеяна с боклуци, разказва историята Reuters.
Животът дъщеря им обаче е различен.
От месец март тя е избрана за лице на кампанията Yuvati на луксозната индийска козметична марка Forest Essentials, посветена на младите индийки.
Преди това момичето изгрява и на корицата на списание Cosmopolitan India и става звезда в страната си.
Малиша се надява, че тези успехи ще бъдат трамплин към кариера на модел или танцьорка, въпреки че основната й цел е да се съсредоточи върху образованието си и да завърши училище.
"Чувствам се добре, защото изглеждам различно пред камера и в реалния живот", казва Малиша пред фотограф на Reuters в дома, който е наела – едностайна гарсониера с баня и течаща вода, и стени с нейни плакати.
"Сега много хора ме разпознават и ме снимат. В този момент се чувствам много горда със себе си", казва тя, преди да признае, че в някои дни вниманието към нея идва в повече, а обективите и светкавиците са твърде много.
От Forest Essentials виждат в това момиче същото, което и Робърт Хофман, когато започва да публикува видеоклипове в Instagram и YouTube за времето, прекарано с момичето и семейството ѝ през 2020 г.
Познавайки силата на интернет, американският турист – който всъщност е актьорът и хореограф Робърт Хофман, ѝ помага да стартира кампанията "Go Fund Me".
Оттогава Малиша се превръща в инфлуенсър в социалните мрежи, като в някои от публикациите си използва хаштага "принцесата от бедняшкия квартал". При последното преброяване акаунтът ѝ в Instagram има 367 000 последователи, които се увеличават всекидневно.
Сега мнозина сравняват нейната история с филма "Беднякът милионер", спечелил "Оскар", чието действие се развива в Мумбай.
Пробивът на Малиша отразява постепенно променящите се нагласи в индийското общество, в което рекламата, масовата култура и филмите на Боливуд възхваляват светлата кожа като идеал за красота.
По всичко изглежда, че това е на път да се промени, а момичета като Малиша доказват, че всичко е възможно, когато имаш силата да се усмихваш, въпреки трудностите, и късмета да срещнеш подходящия човек в точното време.
Българският бизнес
- Жилищен кредит с фиксирана лихва в евро за първите 10 г. от Пощенска банка
- Зелената кауза на Yettel ще помага на потребителите да живеят по-устойчиво
- Payhawk Green помага на компаниите да вземат по-устойчиви решения