Всеки бизнес, за да стане още по-успешен, има нужда от правилна стратегия и работещи методи, с които да се отличи от конкуренцията и да бъде предпочитан пред всички останали. Ти също мечтаеш за това, нали?!

Мария Боева – един от най-успешните онлайн маркетинг специалисти в България, споделя с нас малка част от това, което можеш да научиш по време на Marketing Hackers Conf 2019 – единствената конференция в България, която ще ти даде безплатно 5 готови продажбени фунии, подходящи за всеки бизнес, които можеш да използваш веднага!

Кои са 3-те основни показатели във Facebook, върху които е необходимо да работиш, за да увеличиш печалбата си, без да увеличаваш разходите, разбери още сега.

Повечето хора инвестират изключително много време, за да търсят правилната маркетинг стратегия или да пускат правилните реклами за техните продукти, за да генерират повече поръчки. А не обръщат внимание на едни от най-важните показатели, чрез които могат да подобрят значително приходите си.

Кои са те?

  • Conversion Rate – този показател представлява процентът на хората, които влизат в твоя онлайн магазин и купуват. Средно този процент варира между 1% и 2%, в зависимост от това в каква ниша се намираш. Тоест между един и двама души на всеки 100, които влизат в твоя сайт – правят поръчка.
  • Avarаge Order Value – представлява средната стойност на покупка
  • Purchase Frequency – този показател представлява честотата на купуване, или иначе казано, колко често твоите клиенти се връщат, за да направят поръчка отново.
  • Ако увеличиш само един от тези 3 показатели – то ти драстично ще вдигнеш оборота на твоя онлайн магазин.

    Как точно да го направиш?

    За да вдигнеш процента на купилите (Conversion rate) в твоя онлайн магазин, можеш да използваш следните 2 варианта:

    Вариант 1: Промени твоята лендинг страница
    Над 90% от онлайн магазините имат само снимка, заглавие, описателен текст и бутон „купи“ на продуктите, които предлагат.

    Как изглежда една добре структурирана продуктова страница?
    Започни с желанието на потребителя, опиши как твоят продукт ще му помогне да разреши проблема, който има. След това опиши страховете му, защото всеки човек има някакъв страх.

    Например:
    Потребителят иска по-добре оформено тяло (желание), но няма самочувствието да влезе във фитнеса (страх). Разкажи история – твоя лична или история на човек, който вече е използвал продукта и е постигнал желания резултат. Можеш да добавиш мнения на клиенти, които са закупили вече, доволни са от твоя продукт и биха купили отново точно от теб.

    Как да създадеш всеки един от тези компоненти за твоя бизнес, можеш да разбереш по подробно по време на Marketing Hackers Conf 2019. Двудневната конференция ще се проведе на 8-ми и 9-ти ноември в Интер Експо Център. Запази своето място ТУК

    Вариант 2: Създай пакетно предложение
    Хората са много по-склонни да купят пакетни предложения, вместо един единствен продукт.

    Създай неустоима оферта за продукта си – когато към основния продукт предлагаш цялостно решение с допълващи продукти, като PDF книга, малки подаръчета, вход в затворена Facebook група и др. – така ти вдигаш стойността на твоя продукт и съответно повишаваш броя на покупките.

    Как се създава неустоима оферта, която да елиминира твоите конкуренти с „Техниката на небостъргача“, можеш да разбереш този ноември, по време на Marketing Hackers Conf 2019! Побързай, местата са ограничени.

    Бъди един от 500-те души, които ще имат привилегията да научат и използват най-добрите и работещите практики на едни от най-добрите онлайн маркетинг специалисти в България!