Преди осем седмици "Skateboard P", както го нарича Jay-Z, или Фарел Уилямс за феновете, представи магията си на Pont Neuf в Париж по време на дебютното модно шоу като творчески директор в Louis Vuitton.

Паметната вечер улови духа на новатора и преосмисли модната индустрия за възприятието на знаменитостите, които изгледаха ревюто от първия ред.

Най-впечатляващо обаче беше как Фарел Уилямс постави началото на нова ера в лидерството, пише Fastcompany.

Да поемеш ръководна позиция в Louis Vuitton означава, че наследяваш над 55 отдела, 2500 служители, неизброимо количество ресурси и възможността да изградиш собствен дизайнерски екип.

Ето откъде започват уроците какво можем да научим от назначението на Фарел Уилямс и как той дърпа конците на шоуто зад кулисите.

Анатомия на лукса: Как Louis Vuitton удвои продажбите си за четири годиниМоже ли глобален моден гигант да запази усещането за ексклузивност?

Чрез могъщите бизнес ресурси обаче, Skateboard P има важна задача: да постигне видими резултати.

Това изисква нов начин на ръководене и е типичен пример за прехода от главен изпълнителен директор към това, което сега виждаме като главен енергиен директор, допълва Fastcompany. Работата на изпълнителния лидер вече не е само да управлява организацията на най-високо ниво и да работи най-ефективно. Днес това е само базово ниво.

Новото нормално състояние на работата след множеството кризи, с които се сблъскахме през последните години, е изпълнителният директор да прави не просто повече, а много повече.

Луксозният гигант LVMH не забавя темпото в условия на икономически трусовеБизнес империята включва 75 изтъкнати марки, които се развиват в шест различни сектора


Вашата задача е да създадете истинска новаторска визия и да споделите ценностите си за работа, да внесете динамика и индивидуалност в организацията, да предизвикате дух на творчество и конкурентоспособност, да побеждавате, да слушате, да се учите и да ръководите, както и да оптимизирате талантите, така че те да внесат най-високото си ниво на представяне, за да създадат неоспоримо предимство пред конкуренцията.

Всички тези условия са предизвикателство към самия лидер – да намери правилния път, за да определи собствената си визия, ценности и вибрации за задвижване и постигане, а не само за управление на организацията.

Изглежда, че Фарел Уилямс прави точно това.

Той си сътрудничи с външни фактори, за да внесе свежа енергия в Louis Vuitton. Превърна чантата Speedy в един от най-търсените модни артикули.

Louis Vuitton избра бременната Риана за реклама на новата си линияМузикалната звезда изгря на билборд в Париж преди ревюто на луксозната марка

Премести се в Париж и създаде студио, което запечатва неговата визия за това какво може да бъде една модна къща. Призна финансовия ефект и растежа на своята общност върху бизнеса на Louis Vuitton, като отдаде уважението си към чернокожата общност с разширена програма за посланици на бранда.

Фарел внася енергия за сътрудничество – за стимулиране на печалбите, за формиране на бизнеса, за разгръщане на таланта – и много, много повече.

И това, което виждаме, е, че всички тези действия създават високоефективна система, която позволява на лидера или главния изпълнителен директор да движи компанията напред по нови начини.

Той внася потенциал за конкурентоспособност, който не е наблюдаван досега и в крайна сметка извежда всяко ключове решение на екипа до печеливш резултат.

Равносметката след тези два месеца от новия творчески път на Фарел Уилямс е, че бъдещето принадлежи точно на тях – изпълнителните директори, които създават нов тип екип, изграден върху баланса между личния и бизнес растеж, които са ефективни, емпатични, емоционални и зареждащи с енергия. И това е смисълът.