Да отпиеш като краля: Духът на Елвис е в бутилка уиски
Ако все още беше с нас, Елвис Пресли щеше да навърши 89 години днес.
Въпреки че отдавна го няма, кралят на рокендрола продължава да живее чрез различни брандове - най-вече имението Грейсланд, което остава популярна туристическа атракция в Тенеси.
Духът на Елвис е и в бутилка уиски, вдъхновено от любимата му вечерна закуска.
Още миналата година американската компания за спиртни напитки Grain & Barrel Spirits пусна Midnight Snack – ароматизирано уиски, което отдава почит на любовта на Елвис към сандвича с фъстъчено масло, банан и бекон. Цената на бутилката е $34,99.
Уил Уудингтън, посланик на марката на компанията, базирана в Чарлстън, Южна Каролина, казва пред MarketWatch, че от имението на Пресли са се обърнали към Grain & Barrel за създаване на уиски няколко години по-рано. Така компанията пуска както rye, така и Tennessee уиски. Първоначално идеята е била напитките да се продават само в Graceland, но те се оказват толкова популярни, че компанията ги пуска на по-широкия пазар.
Знаейки, че категорията ароматизирано уиски е гореща – глобалните ѝ продажби се очаква да нараснат от 27,9 милиарда долара през 2022 г. до 47,1 милиарда долара през 2030 г. – следващата логична стъпка е Grain & Barrel да тръгне по този път със своята линия Elvis Whisky. Така се появява идеята за фъстъчено масло, банан и бекон.
„Решихме, че ако успеем да изпълним тази комбинация под формата на ароматизирано уиски, ще имаме един от най-вкусните и уникални продукти на пазара“, казва Удингтън.
За да създаде Midnight Snack, компанията започва с Tennessee основа и след това наслоява изкуствени аромати на фъстъчено масло, банан и бекон.
От Grain & Spirits казват, че към момента има силно търсене на продукта, въпреки че сериозните уиски почитатели избягват този вид напитки.
Midnight Snack е предпочитан от потребителите, които обичат коктейли, като Grain and Barrel предлага да го опитате в Old Fashion.