Jell-O на Kraft Heinz, предлагаща разнообразие от прахообразни желатинови десерти с плодов вкус, е една от американските марки, превърнали се през годините в истински културен обект.

Това позволява на бранда да премине в изцяло нова категория: мебели.

Новата Jelly Collection включва четири надуваеми стола, налични в жълто, зелено, червено и оранжево, отбелязвайки най-продаваните вкусове на марката: лимон, лайм, ягода и портокал. Всеки стол има гладките, заоблени извивки на желатиновата форма.

Noah Fecks/Jell-O

Тайлър Паркър, бранд мениджър на десертите в Kraft Heinz, казва, че новата колекция е отговор на марката на продължаваща тенденция в домашния декор, включваща надуваеми мебели. „Почувствах перфектната възможност да комбинирам емблематичните Jell-O форми с тази дизайнерска тенденция“, казва Паркър, цитиран от Fast Company.

Според Jell-O категорията хладилни десерти е нараснала с над 33% през последните пет години. Марката направи редизайн на логото и опаковката през 2023 г., но сега Jell-O очевидно се стреми да се докосне до продължаващия поп културен скок на маркови стоки.

От уличното облекло на McDonald’s през KFC Crocs до възглавницата-чанта на Ikea – странните продуктови разширения и колаборациите преминаха етапа на новост, превръщайки се в маркетингова норма и разпалвайки вълнението на феновете.

По-рано този месец Ikea Singapore пусна ограничено издание на продукт наречен Resten bag, който прилича на иконичната синя чанта Frakta, но е направен от удобни тъкани и пълнеж, трансформиращ го във възглавница.

Ikea Singapore

Това се случи на фона на глобално проучване на YouGov, според което 54% от жителите на Сингапур имат едва шест часа или по-малко сън на нощ.

В изявление маркетинг отделът на Ikea Сингапур заяви: „Ние знаем, че сънят е важен, а почивката е жизнено необходима, но често пренебрегвана част от живота в Сингапур.“ Resten „ни напомня за нашия натоварен начин на живот, важността на намирането на възможности за почивка, както и че сингапурците могат просто да оставят останалото на нас“.

През 2020 г. KFC пусна обувки Crocs, създадени от дългогодишната агенция на веригата Wieden + Kennedy и корейския художник Me Love Me A Lot. Имаше както специално издание с висока платформа, така и класическа Croc версия, продавана първоначално за $59,99.

www.crocs.com/KFC

„Има нарастващ апетит за уникални продукти от класически марки, които могат да бъдат притежавани и които предизвикват силна емоционална връзка“, казва Паркър от Kraft Heinz. „Смесихме нашето наследство с модерни културни тенденции, за да зарадваме публиката си с едно наистина оригинално предложение“, допълва той.

Надуваемите мебели изживяват своя момент на популярност в САЩ благодарение на обитателите на апартаменти с ограничено пространство.

Колекцията Jelly се предлага за ограничен период от време на Amazon.com за $30.