Новият филм на Франсис Форд Копола Megalopolis постигна слаби продажби на билети през премиерния си уикенд.

Мегапродукцията, който е първата премиера на режисьора на „Кръстникът“ от 13 години насам, е генерирала приблизително 4 млн. долара брутни приходи от касови продажби в САЩ и Канада през уикенда, до данни на Comscore и с това се нарежда на шесто място по продажби в страната през уикенда.

Слабите касови приходи в първия уикенд са разочароващ дебют за страстния проект на режисьора, който е с бюджет от 136 млн. долара, съобщава The Wall Street Journal.

Продукцията с Адам Драйвър в главната роля сравнява Ню Йорк с Древен Рим, а Копола заяви в по-ранно интервю за WSJ, че иска зрителите да си зададат въпроса:

„Дали обществото, в което живеем, е единственото, което ни е достъпно? Как можем да го подобрим?“

Копола споделя, че си е представял идеята за филма в продължение на десетилетия, а създаването му е било на приливи и отливи, преди да започне официално през 2022 г.

Въпреки че първоначалните продажби на билети може да не отговарят на разходите на култовия режисьор за филма в размер на блокбастър, старши анализаторът на Comscore Пол Дергарабедян коментира, че той може да се радва на дългосрочен интерес от страна на киноманите.

„Това е филм, който някои не разбират или не искат да видят, но определено трябва да го гледат“, коменира Дергарабедян.

Филмът получи премиера в 1854 киносалона, което е по-ограничено разпространение от големите блокбъстъри.

Според Дергарабедян, филмите, които дебютират в толкова много кина, рядко събират над 10 млн. долара през първите си уикенди.

На първо място в боксофиса за уикенда е The Wild Robot, който дебютира с приблизителни продажби от 35 млн. долара според Comscore.

На второ място е Beetlejuice Beetlejuice с очаквани брутни продажби от 16 млн. долара, като продължава силния поход от дебюта си по-рано този месец.