Уебсайтът EasyBet.net, разработен в партньорство с Matchbook, вече е активен и приема залози за редица спортове. Клиентите имат достъп до различни пазари и видове обзалагания по модела на Matchbook, съобщава IGB.

EasyBet.net е достъпен в Обединеното кралство, но не е ясно къде точно ще бъде активен брандът. Той е лицензиран както от Комисията по хазарта на Великобритания, така и от Комисията за контрол на хазарта в Олдърни.

Стартирането идва, след като EasyGroup исторически води няколко дела за нарушаване на правата върху марката „Easy“. Това включва дела с уебсайтовете EasyBet.com и EasyBet.co.za в Южна Африка. Според EasyGroup с пускането на официалната си марка тя ще увери клиентите, че е легитимен член на семейството на „Easy“.

Това начинание бележи първия път, когато марка „Easy“ навлиза в индустрията за спортни залагания. Въпреки това компанията заяви, че не е първата голяма потребителска марка в Обединеното кралство, която приема своя собствена марка за залагания, като даде за пример Virgin и Sky.

Matchbook ще управлява марката, като плаща лицензионна такса на EasyGroup.

Коментирайки новото начало, основателят на EasyGroup сър Стелиос Хаджи-Йоану отбелязва, че това е „естествен“ ход за конгломерата.

„Радваме се да приветстваме EasyBet.net в семейството на марките на Easy“, коментира той.

„Това е естествен нов пазар, който допълва другите ни големи потребителски марки в Обединеното кралство и Ирландия. EasyBet предлага залози от типа „peer-to-peer“ с цел да предостави на клиентите си по-справедливи коефициенти от традиционните букмейкъри. Можете да подкрепите това, което смятате, че ще спечели, или да заложите това, което смятате, че ще загуби. Вярваме, че този модел предлага по-справедливи коефициенти на потребителите“, казва основателят.

Главният изпълнителен директор на Matchbook Малкълм Греъм също коментира новото начинание.

„Марката „Easy“ е известна с това, че постоянно предлага качество и стойност на своите клиенти. EasyBet.net предлага на своите клиенти водещи в бранша коефициенти в широк спектър от спортове и географски пазари, като предлага потребителско изживяване от най-високо ниво. Също така сме развълнувани, че ще подкрепим филантропските дейности на Стелиос чрез лицензионните такси, които се изплащат на EasyGroup.“

Обявявайки старта, EasyGroup също така споменава ангажимента на Matchbook към новата марка.

В официалното съобщение се казва, че Matchbook е сформирала „водещ в бранша управленски екип“, който да наблюдава дейността ѝ. В него също така се посочва, че компанията е въвела най-добрите в класа си системи за регулиране.

През 2020 г. Matchbook имаше известни неприятности с Комисията по хазарта. Това беше във връзка с нейния бранд Triplebet, който е посочен и на новия уебсайт на EasyBet сред лицензираните платформи.

Комисията временно спря лиценза на Triplebet през февруари 2020 г. след двугодишен преглед на дейността. Британският регулатор разкри, че това се дължи на сериозни пропуски в областта на борбата с изпирането на пари, проверките за надлежна проверка на синдикатите и защитата на социалната отговорност.

На бизнеса беше наредено също така да плати глоба в размер на 740 000 британски лири (888 152 евро/959 221 долара).

След проверката Triplebet ангажира консултантската компания Alvarez and Marsal за подобряване на ефективността на своите системи, което доведе до подобрения в целия бизнес.

Благодарение на това лицензът на Matchbook беше възстановен през август 2020 г.