Дейвид Бекъм сключи спортно партньорство с Bank of America
Целта е популяризиране на глобални спортни програми преди Световното първенство по футбол през 2026 г.
&format=webp)
Дейвид Бекъм е подписал многогодишно партньорство с Bank of America с цел популяризиране на глобални спортни програми преди Световното първенство по футбол през 2026 г. в Северна Америка, съобщава Reuters.
Британската футболна звезда и настоящ предприемач, който е съсобственик на клуба Inter Miami от Major League Soccer допринесе за повишаване популярността на футбола в САЩ по време на активната си кариера, а по-късно и като собственик на отбора с привличането на Лео Меси през 2023 г., отбелязва агенцията.
Бекъм очаква Световното първенство да предизвика още по-голям интерес към футбола в САЩ, където зрителската аудитория изостава от други спортове.
„Това е най-голямото спортно състезание в света“, заявява Бекъм пред Reuters. „Виждам огромен ръст в подкрепата за този спорт... Знаем, че там има огромен пазар, който е като спящ гигант.“
Световното първенство започва през юни догодина и се един от спонсорите да бъде именно Bank of America
Сделките с FIFA и Бекъм се вписват в инвестициите на втората по големина банка в САЩ за глобални спортни събития и програми като начин за засилване на положителния й имидж, както и предложения за нови услуги и ангажиране на местните общности, коментира Дейвид Тайри, президент по глобален маркетинг и дигитални технологии в банката.
„Това ще бъде точка за достъп за клиенти и потенциални клиенти от всички сектори, но всъщност за нас означава, че брандингът на Bank of America ще излезе далеч извън традиционните финансови категории и, надяваме се, ще създаде емоционални връзки, които ще стимулират лоялността.“, допълва той.
Финансови подробности за партньорството с Дейвид Бекъм не бяха разкрити.
От своя страна той посочва нарастващия брой отбори, стадиони и тренировъчни академии в MLS, в комбинация с нарастващия брой фенове на Висшата лига, като доказателство, че футболът набира популярност в САЩ.
„По-голямата част от собствениците в MLS виждат Световното първенство като възможност да преминат на следващото ниво и да постигнат още повече, както и да направят този спорт по-популярен“, допълва Бекъм.


)



&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)